Dagens sko!

Du får de med litt grovere såle som muligens er mer egnet vinterstid :)
Vis vedlegg 388447
Fantastisk bilde om jeg skal si det selv..
Hadde lyst på disse, men er ganske kresen og må ha innersåle som er 100% skinn. Utvilsomt den peneste modellen RW lager!

Sukk, gikk til butikken i Trickers-skoene. Tror jammen de er for små. o_O Huff og huff, litt av et pengesluk å finne ut av dette med størrelse. Tror dette er siste gang jeg kjøper noe jeg ikke kan prøve først.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: 69variant
Hadde lyst på disse, men er ganske kresen og må ha innersåle som er 100% skinn. Utvilsomt den peneste modellen RW lager!

Sukk, gikk til butikken i Trickers-skoene. Tror jammen de er for små. o_O Huff og huff, litt av et pengesluk å finne ut av dette med størrelse. Tror dette er siste gang jeg kjøper noe jeg ikke kan prøve først.
Jeg har med hell brukt skotrær som jeg har tatt en fuktig tykk sokk rundt først for å presse ut skoen litt. Har en venstre fot som er litt større enn høyre og da har dette trikset fungert flere ganger. Også på Trickers Bourton.

• Elsker
Reaksjoner: mr.quick
Jeg har med hell brukt skotrær som jeg har tatt en fuktig tykk sokk rundt først for å presse ut skoen litt. Har en venstre fot som er litt større enn høyre og da har dette trikset fungert flere ganger. Også på Trickers Bourton.
Tusen takk for tipset! Jeg er fast bestemt på at det skal ordne seg med disse skoene.

• Liker
Reaksjoner: andres

Trickers utvider seg etter hvert som de blir «gått inn». Mine Bourtons har bitt litt for store for meg… Burde sikkert kjøpt de hakket mindre. Husk at du også kan få de blokket ut litt hos skomaker og en del renserier. 😊

• Liker
Reaksjoner: mr.quick
image.jpg