Dagens sko!

Crosby
05B22C05-2567-4D73-AF18-51DF37A01B2D.jpeg
 
Er det "loose grain"?
1602013034761.png

Tenker å kjøpe RW støvler selv.
Hvordan er RW skinnkvalitet samelignet med low-cost engelske sko som Loake og Barker?
 
Har du startet butikk? Synes jeg husker deg fra ODV - har du gitt opp ingeniørvirksomheten?
Har startet en nettbutikk med litt bestillinger og sånn fra rundt omkring i verden. Ingeniørvirksomheten er altfor morsom til å gi opp ;) Et lite sideprosjekt.
Er du fortsatt i ODV?
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: lobergen
Har startet en nettbutikk med litt bestillinger og sånn fra rundt omkring i verden. Ingeniørvirksomheten er altfor morsom til å gi opp ;) Et lite sideprosjekt.
Er du fortsatt i ODV?
Nei, jeg hadde en svensk sjef som fungerte ytterst dårlig (P.P. om du husker ham), så jeg stakk til grønnere gress.

Link til nettbutikk???
 
Nei, jeg hadde en svensk sjef som fungerte ytterst dårlig (P.P. om du husker ham), så jeg stakk til grønnere gress.

Link til nettbutikk???
Kommer snart. Er lite produkter da. Kommer til å bli basert på ordre til å begynne med (group orders/MTOs). Mye spennende fra Edward Green, og presenterer flere leverandører fortløpende.

Har en shop in shop hos gode venner. Quy & Co og Essential Articles på løkka, Markveien 28. :) Er noen Alden samples der, og skaffer modeller jeg ikke har kjapt. Kommer stock dit i løpet av en uke eller to, og har mange som vil bestille. Tydelig at folk vil ha et nytt alternativ. Jeg satser utelukkende på det jeg selv ser på som high-end.
 
Kommer snart. Er lite produkter da. Kommer til å bli basert på ordre til å begynne med (group orders/MTOs). Mye spennende fra Edward Green, og presenterer flere leverandører fortløpende.

Har en shop in shop hos gode venner. Quy & Co og Essential Articles på løkka, Markveien 28. :) Er noen Alden samples der, og skaffer modeller jeg ikke har kjapt. Kommer stock dit i løpet av en uke eller to, og har mange som vil bestille. Tydelig at folk vil ha et nytt alternativ. Jeg satser utelukkende på det jeg selv ser på som high-end.
Dette er spennende! Dette vil jeg høre mer om. Send eller post gjerne en link hvor vi kan lese litt om dette når det er klart:)
 
  • Liker
Reaksjoner: stefanravnanger
Dette er spennende! Dette vil jeg høre mer om. Send eller post gjerne en link hvor vi kan lese litt om dette når det er klart:)
Skal gjøre det! Setter opp en group order for en heftig Dover i et skinn Edward Green ikke har brukt før (men har selv erfaring med det fra andre leverandører).
Da aksjeselskapet er nyopprettet og jeg ikke fakturerer MVA enda, er det mulig å spare 20% på både EG og Alden. ;)
 
Dette er spennende! Dette vil jeg høre mer om. Send eller post gjerne en link hvor vi kan lese litt om dette når det er klart:)
Første sko er online nå. Cordovan fra EG koster litt, men er fortsatt en bestilling ex mva tilgjengelig for en hyggelig rabatt på nesten 5000 kroner. :D
Galway Cordovan/Russian calf
Send meg i såfall en pm for faktura ex mva.