Dagens reim

Myye flott Panerai her nå, så må ta det hele ned med en kjip asiat på det som må være den beste gummiremmen jeg har vært borti. Den står fast på Orienten, og tåler julingen jeg utsetter den for - samtidig som at jeg slipper å tenke på at jeg skal kortslutte noe mens jeg jobber.
Vis vedlegg 28052 Vis vedlegg 28053
Takk for at du deler, har lurt litt på kvaliteten på disse

Tenkte jeg skulle vise spenna litt tydligere og ;)
eA1dQGu.jpg

Denne tråden passer bra. Jeg har fått ny skinnreim til Ollech & Wajs, i dag faktisk. Dette er en Hirsch Liberty som jeg synes passer veldig bra på en klokke som er vrien å få til å bære pent. Det er bare Nato fra Toxic og denne som virker som de passer bra til en kasse med hornene omtrent midt på. tynne "vintage" er en dårlig match her.
IMG_1426.JPG

De kritiske ser at avslutningsstingene butter mot hornene, men det kan jeg leve med. Nå er det bare å gå den inn så blir dette bra.

Til tross for, eller helst på grunn av at Hirsch er en "kjedelig" stor fabrikk som leverer alt innen klokkereimer opplever jeg at kvalitet, materialer og design er helt på høyden.

Lars Birger

Beklager sein post, men har gått i lenke de seneste dagene.

Mange har spurt om denne reima, så da ble den dagens :) Dagens er OEM grønn krokodille på OEM titanspenne. Reima er egentlig til deployant clasp (se siste bilde), men fungerer bra til pin buckle og. Foretrekker faktisk denne i forhold til annen OEM croco grunnet at de er tynnere, lettere og derfor også perfekt med den lettere titanspenna.
uWpfsZE.jpg

0izFqLj.jpg

1ifUa50.jpg

Beklager sein post, men har gått i lenke de seneste dagene.

Mange har spurt om denne reima, så da ble den dagens :) Dagens er OEM grønn krokodille på OEM titanspenne. Reima er egentlig til deployant clasp (se siste bilde), men fungerer bra til pin buckle og. Foretrekker faktisk denne i forhold til annen OEM croco grunnet at de er tynnere, lettere og derfor også perfekt med den lettere titanspenna.
uWpfsZE.jpg

0izFqLj.jpg

1ifUa50.jpg

Ser bekant ut ;)

• Liker
Reaksjoner: Qwestern