- Medlem
- 25. nov. 2008
- Innlegg
- 3.493
Tjuvstartet på påskelammet. 3t i ovn på 120 før noen min på grillen. Enkel men leskende crianza fra PA Larsen.
topp!Enkle er ofte det beste. Entrecote, flaky salt og god olivenolje. Gratulerer med dagen!
Vis vedlegg 428670