Dagens klokke

Denne kom på et par timer - indtil den idag blev sendt til sin nye ejer.

Han får i sandhed et flor og pragtfuld ur til under 3K

Zodiacliggende20090903.jpg


vh BaunDK
 
Hva vet du om bildet er tatt i dag eller ikke, Arthur?
Jeg har vært her en liten stund nå, og ikke før du kom har jeg følt noen konflikter her på forumet. Kanskje du burde emaile forumsjefen og fortelle hvor fæle moderatorene er her :roll:
Ingen dato på min klokke, men det er tatt idag Arthur, kors på halsen og ti kniver i hjertet.
Blir dødt dyr til middag ikveld :mrgreen:

Dagensbilde.jpg
 
ArthurF skrev:
TCCW skrev:
ArthurF : er du selvutnevnt pirkesjef?

FOLKENS, BEKLAGER, DETTE ER OFF-TOPIC OG ER MENT TIL tccw.

du er moderator? eller...

kanskje bidra til at det er hyggelig her fremfor å "pirke" - slik som du gjorde i går kveld - men slettet når du så hvor tåpelig din kommentar var.

uansett, poenget er at om man kan poste hva man vil - så kan jeg som ikke tar bilder - google og finne bilder og poste de.

lite relevant med "Dagens bilde" da - men for all del - det er du som er moderator og ikke meg.

:roll: :roll: :roll:

Har sendt deg PM. Angående denne tråden mtp bilder, så kan du vel ikke vite om bildet er tatt i dag som Bullit sier. Men, det er også mange som ikke får med seg instruksene på første side, som bare vil bidra med bilder av klokken de har på seg , noe som jeg føler vi må tillate. Jeg føler heller ikke at man bidrar med hygge ved å pirke på folk i diverse tråder.

Nok off topic for min del.

Bullit : konge! Jeg stoler på at bildet er tatt fra i dag, selv om 14060m er en utmerket klokke å "snike seg unna med"

:mrgreen:

Får bidra med et bilde i løpet av helgen selv.
 
ti tegn

Editert da innholdet ikke medfører 100% riktighet og dårlig formulert. Beklager. (ArthurF).
 
Er'e lissom Aquatimer tid her inne nå for tia da assa ?

Tror det er på pur f.....for "vil-ha"-genet mitt galopperer så det gjør vondt...men lommeboka sier nei nei nei....

Stilige bildere det der, Auto !
 
Tusen Takk :) Blir jo veldig inspirert av alle de dyktige fotografene her inne! Folk vet hva de driver med, klokkefotografering blir snart en egen hobby for enkelte!
 
Takk:) Ja du gjettet riktig, kjøpte meg platespiller for et par år siden og har blitt hekta på vinyl! Dette er ingen påkostet spiller, men gjør jobben sin. Spilleren er en Denon DP300F hvis jeg husker riktig. Har oppgradert pick-up'en så det låter veldig bra:)
 
Da er det endelig fredag, fint vær og gode forhold 8)
Tenkte å inkludere min andre lidenskap denne gang :mrgreen:

3886455601_dc4c162c30.jpg

3886456599_47049a12b8.jpg


Mangler bare noen øl nå, så er det bånn gass :twisted:
 
Valget falt på PAM 86 til å starte helgen :mrgreen:

Men hvilken reim :roll:

IMG_2673.jpg


Valget falt på en limitert vintage med Heroic V-spenne :mrgreen: :mrgreen:

IMG_2675.jpg

IMG_2677.jpg

IMG_2676.jpg

IMG_2679.jpg

IMG_2681.jpg


God helg til alle :D
 
tombs skrev:
Valget falt på PAM 86 til å starte helgen :mrgreen:

Men hvilken reim :roll:


Valget falt på en limitert vintage med Heroic V-spenne :mrgreen: :mrgreen:

God helg til alle :D
Flotte bilder!!!