tombs skrev:Stian D skrev:IWC Portuguese Automatic
![]()
Uskarpt bilde var det og..![]()
Men det er et nydelig ur![]()
Enig enig! Jeg er meget misunnelig!! 7 dagers Portoguese er en av mine drømmeur!
tombs skrev:Stian D skrev:IWC Portuguese Automatic
![]()
Uskarpt bilde var det og..![]()
Men det er et nydelig ur![]()
Den der synes jeg er ganske kul, er det den som kalles Pilot 3095? Hvor kjøpte du den fra? Jeg kunne tenkt meg en O&W, og har lagt inn noen bud på noen auksjoner for slike i ny og ne....Sponon skrev:Dagens klokke blir en Ollech & Wajs pilot på en maratac
krille skrev:Den der synes jeg er ganske kul, er det den som kalles Pilot 3095? Hvor kjøpte du den fra? Jeg kunne tenkt meg en O&W, og har lagt inn noen bud på noen auksjoner for slike i ny og ne....Sponon skrev:Dagens klokke blir en Ollech & Wajs pilot på en maratac
lobergen skrev:denne kan være mulig å kjennne igjen i mørket :?:
![]()
lobergen skrev:ok, det var kanskje vanskeligere enn jeg trodde...
2 ledetråd: 1976, initialer GG
Santos-Dumont skrev:IWC Jumbo Ingenieur.
lobergen skrev:Det gjenstår da tre muligheter med Genta og 70 tallet ( men RO´en har ingen indexer kl.12 og Vacheron sin 222 har kortere indexer)
her er baksiden:
Santos-Dumont skrev:En bakside med et Genevastempel, og da må det jo være en Patek Philippe Nautilus.
Bilde av fremsiden også, please!
lobergen skrev:da blir det Nautilus 5711 i dag også
Santos-Dumont skrev:"Det mest fornuftige ville være om den klokken også var hjemme hos meg".
Santos-Dumont skrev:Jeg hadde ikke blitt lei hvis du hadde laget en post i "Galleriet" for å si det sånn.