Dagens klokke

Fremdeles Kermit.
DSCF0010-4.jpg

Den klokken der er for fin til å dykke med, så jeg foreslår at du sender den til meg så jeg kan passe på den! :D

Neh.. Denne tar toolwatch til et nytt nivå. Lyser litt på klokka, og lumen varer gjennom hele dykket. Lettlest som bare det. Bezelen var lett å operere med tørrhansker. Men må innrømme jeg var veldig påpasselig. Ikke en klokke jeg vil herpe. Går nå +3 sekund siden tirsdag. Not too shabby :)

Den får roe seg idag da. Tar med UXn idag.

Ha en strålende søndag :)

Har fått besøk av ein kamerat. Han har nettopp komen heim frå ferie i Irland. Han kom med denne på armen.

20110626_008.jpg

Neh.. Denne tar toolwatch til et nytt nivå. Lyser litt på klokka, og lumen varer gjennom hele dykket. Lettlest som bare det. Bezelen var lett å operere med tørrhansker. Men må innrømme jeg var veldig påpasselig. Ikke en klokke jeg vil herpe. Går nå +3 sekund siden tirsdag. Not too shabby :)

Den får roe seg idag da. Tar med UXn idag.

Ha en strålende søndag :)

Neida, jeg er ikke misunnelig på PloProf'en..

:D

Herlig helg i Sirdal! 6 grader på Fredag...:eek: Men fantastisk vær på lørdag og søndag. Lyden av bekk, fugler, bjeller fra sauene, solings på terassen, grillings på kvelden med en iskald sommerpils og et forsinket st.hans bål når mørket har kommet...dette er terapi ;)

Bildet er fra fredag:eek: Men håper det går for denne gang..

Så et stemningsbilde fra lørdagskvelden..

Helt..helt stille..

ønsker alle en god uke! :D

Utrolig mange flotte bilder de siste dagene! Jeg sliter med å følge de opp, men har i alle fall tatt konsekvensen av det dårlige været og lufter subben idag :)
867c1f83.jpg