Dagens klokke

En herlig dag i solen med bålbrenning og grilling av pølser. Tillater meg to dagens :)

lien2.jpg

lien1.jpg

Fet! Er det en modda Seiko SKX007 ? :)
 
God morgen! En travel dag her med bursdagsfeiring og barneselskap for femåringen. Men ikke mer travelt enn at jeg fikk knipset dette bilde på badet i dag, lyset falt så fint på klokken:)

p1020071u.jpg


Det blir nok lite som minner om denne mannens feiring

27030511950528814252910.jpg
 
Helt enig Espen. Liker den klokka til Juice bedre og bedre for hver gang. Håper den blir å se live en gang i fremtiden.

(du tar hunden og jeg klokka, ok? :p)
 
Sorry Mathfjeld. Skulle gjerne gjort det, men er allergisk skjønner du:p må nok ta klokka.

Eller forresten må du selge milsuben din for å skaffe finanser da. Kanskje du kan ta klokka allikavel:razz:
 
Sorry Mathfjeld. Skulle gjerne gjort det, men er allergisk skjønner du:p må nok ta klokka.

Eller forresten må du selge milsuben din for å skaffe finanser da. Kanskje du kan ta klokka allikavel:razz:

milsub? Mathfjeld? Hmmmmmm.... Er forvirret, og føler meg muligens snytt for bilder! :p
 
milsub? Mathfjeld? Hmmmmmm.... Er forvirret, og føler meg muligens snytt for bilder! :p

Hehe, er nok bare Espen som har så lyst på en 14060 at han tilber den som om det skulle ha vært en 5513/5517. Kan også ha noe med 60 minutters bezelen jeg har satt på 14060en min.
 
er det med Submariner egentlig, jeg er sykelig fascinert av den :)

Hehe, ja si det! Den er perfekt proposjonert, er drevet av et inhouse maskineri som aldri svikter, den passer til alt, har en legendarisk historikk, er båret av mange staute karer og er tidløs. What more can I say? ;)

Om du skal kjøpe deg en?
If you can, then you must ;)