Dagens klokke

Påtide at denne ser litt lys, ligget så godt som ubrukt siden kjøp.

54d09ef8-794e-34c5.jpg

Likte fargekombinasjonen på urskive og rem!

Etter inspirasjon fra deg, JoLu og diskusjon på forumet ble denne til kvelden!
@Falx: fikk meldingen din, terrassen ble dritlekker!
Den vil kle et glass hvitvin tor jeg...;)

1bd4d1ac.jpg

Explorer day

Slenger meg på med denne i dag. Endelig tilbake på armen :)

I prefer the man size (Noe må man jo kompensere med) cool:

Kona er bortreist hele uken, så her sitter jeg med 3 x ormeyngel, bikkjer, høns, klesvask, middag, skoleavslutning, fotballkamp, kjøring, lekselesing, vekking, foring og dynelufting og alt det andre som jeg ellers strengt tatt ikke tar min ideelle halvdel av. Først da jeg selv ble far forsto jeg hvorfor pappa alltid har tatt en whisky før sengetid. I kveld min siste dråpe Ardbeg. Og min kjære Explorer.

f2381d6b.png

Kona er bortreist hele uken, så her sitter jeg med 3 x ormeyngel, bikkjer, høns, klesvask, middag, skoleavslutning, fotballkamp, kjøring, lekselesing, vekking, foring og dynelufting og alt det andre som jeg ellers strengt tatt ikke tar min ideelle halvdel av. Først da jeg selv ble far forsto jeg hvorfor pappa alltid har tatt en whisky før sengetid. I kveld min siste dråpe Ardbeg. Og min kjære Explorer.

Kjenner meg igjen...
Ingen skal komme å si at en whisky ikke hjelper.

Ny krone, omsider...

Etter et drøyt halvårs venting er ny krone på plass så da er jo litt armtid velfortjent ;)
0806.jpg

Dagens :)

Etter en hektisk dag på jobb måtte en liten kveldstur til med noe maritimt på armen :)

photo1-5.jpg

photo3-4.jpg

Ser jo av andre TS'er at whiskey er å anbefale for å roe nervene, så kanskje det skal prøves også..?

My name is Bond, James Bond....Mangler bare en liiten Rolex nå så er jeg i mål;)

Kjøpt fra Singular Straps:D

Hei Leon,

Fin klassisk Seiko, men ikke overvurder Rolex ;) Seikoen din er fin den. Men hvor kommer JB inn i bildet????? Seiko og Roger Moore eller reimen (som ikke stemmer helt) :cool: Sjekk Goldfinger :p

Etter en hektisk dag på jobb måtte en liten kveldstur til med noe maritimt på armen :)

photo1-5.jpg

photo3-4.jpg

Ser jo av andre TS'er at whiskey er å anbefale for å roe nervene, så kanskje det skal prøves også..?

Hvis du noen gang skulle ha hjelp til å trykke på den knappen der, må du gjerne sende meg en PM:D