Dagens klokke

Ha en fin siste dag før pappaperm, frodo!
Selv har jeg tatt meg en pustepause i godstolen, mens de små leker :p

Mange i pappaperm om dagen. Nå er eldste levert i barnehagen og minsten har sovnet. På tide med litt kvalitetstid alene for far.

02ac593e.jpg

Takk for det :)

Det er en Speedmaster Legend (Schumacher) 3559.32.00 limited ed. fra 2004. Lenken er original til klokken.

Kan dere to ta på dere noe annet enn nydelige Omegaer en tid fremover. Jeg blir fysisk syk og får urolig mage av mindre :)

Edit: Det var visst bare det ene sitatet som kom med. Tore er den andre personen jeg sikter til

Mange i pappaperm om dagen. Nå er eldste levert i barnehagen og minsten har sovnet. På tide med litt kvalitetstid alene for far.

02ac593e.jpg

Klokken er 0835 og du er klar for litt kveldstid? Får håpe du blir edru igjen til ungen skal hentes i barnehagen da:p

Sitter og tar en kaffe og aner fred og ingen fare, så får jeg plutselig besøk fra oven. Han hadde det travelt, så bilder ble så som så..

5434ce1a-a16b-7cf9.jpg

Klokken er 0835 og du er klar for litt kveldstid? Får håpe du blir edru igjen til ungen skal hentes i barnehagen da:p

:p:p Lurte på om noen ville reagere på et kjøkkenglass med whisky på formiddagen. Som nevnt før ingenting som passer til sigar som et glass eplejus så jeg tror jeg er trygg. Sterkere drikke får vente til i kveld.

Unboxing........... neida!

Unboxing foregikk i bilen på vei fra AD, ventet lenge på denne. ;)
Meget fornøyd! :)
Ble med dato pga teflonhjerne og at den vil bli brukt som en daily beater.
Sorry for "crappy" foto, ting gikk litt fort.
Personlig synes jeg dette er et verdig innlegg nr. 100 for min del.

Redigert:
Gratulerer med en lekker klokke! Dato er en fordel ja, jeg går stadig rundt å lurer selv.