Dagens klokke

Dagens klokke på lesesalen.
Har ikke så mange å velge i så er en selvfølge at den er på armen, men føler at den glir rett inn :)

bilde1.jpg

Den IWC'en er så sinnsykt kul på lenke! Utrolig behagelig å ha på armen også. Har vært nære på at jeg har kjøpt denne flere ganger. Dagens:
c30153e2-2c84-6b76.jpg

Lekkerbisk.

(hvem sier at karer ikke kan gjøre to ting samtidig. Som å cruise langs landeveien i 100km/t og knipse bilder av klokka samtidig hehehe... )

Å helv... ser først nå farten på speedometeret :eek:
Var så opptatt med å knipse at jeg ikke la merke til hverken fart eller veien sådan.. :oops::oops:

Den IWC'en er så sinnsykt kul på lenke! Utrolig behagelig å ha på armen også. Har vært nære på at jeg har kjøpt denne flere ganger.

Takk for det. Helt enig, men min ligger til salgs på "kjøp og salg" nå. Så kanskje dette er tiden for å slå til? ;)

Sitter og sluttfører hovedoppgaven min i svettetokter av feber og høy på paracet....da må beateren på plass! Den har vært med meg på så mange opp og nedturer, og som den utflytta trønderen jeg er, klamrer jeg meg til de trygge havner jeg kan finne i en sådan stund:

Om det er dagens, bør du endre dato'en! ;)

Hehe, ja jeg så også på det. Klokken hadde ligget stille og stoppet, og i det jeg tok den i bruk så var det akkurat tolv timer - 15 min siden den stoppet, så jeg synes det var rart at den hadde fortnet seg og stilte den 15 tilbake slik at den gikk riktig. Var ikke før rett etter at bildet ble lagt ut jeg merket at den gikk 12 timer feil. Det er nå fikset. =)

Hehe, ja jeg så også på det. Klokken hadde ligget stille og stoppet, og i det jeg tok den i bruk så var det akkurat tolv timer - 15 min siden den stoppet, så jeg synes det var rart at den hadde fortnet seg og stilte den 15 tilbake slik at den gikk riktig. Var ikke før rett etter at bildet ble lagt ut jeg merket at den gikk 12 timer feil. Det er nå fikset. =)

Ditt vitnemål er tatt opp til vurdering. Du vil få svar fra en av våre jurister etter en behandlingstid på ca tre mnd. Strafferammen er inntil 6 mnd tvangsutlegging av bilde daglig i denne tråden.

Varmt nok til å slappe av ute, men ingen blader som stjeler utsikten over Bunnefjorden. Russisk Vostok på armen i dag.

a6a26d79.jpg