Dagens klokke

Varmt nok til å slappe av ute, men ingen blader som stjeler utsikten over Bunnefjorden. Russisk Vostok på armen i dag.

a6a26d79.jpg

Dette så ut til å være rett i nærheten av meg. Bekkelagshøgda? :)

www.ofrei.com har muligens det største utvalget, men raskest og til en fin pris får du samme OEM mesh fra Terence i Singapore, kjent og pålitelig,- anbefales :

http://www.network54.com/Forum/4349...mega+Mesh+Bracelet+ready+to+ship...20-22-24mm

Lykke til!

Ofrei sin, inkl. frakt og mva kommer på 2079 kroner. Prisene så ut til å være enda høyere hos Terence.

Sist jeg sjekket pris hos Lervik ur lå tilsvarende mesh på rundt 1600 kroner fra norsk AD :)

Ofrei sin, inkl. frakt og mva kommer på 2079 kroner. Prisene så ut til å være enda høyere hos Terence.

Sist jeg sjekket pris hos Lervik ur lå tilsvarende mesh på rundt 1600 kroner fra norsk AD :)

NOK 1600 !??? :confused:
Kan det være uten lås? Den nye typen er oppgitt av to AD'er til ca NOK 7000.- :confused:

Dette så ut til å være rett i nærheten av meg. Bekkelagshøgda? :)

Stemmer bra det. Du har i hvert fall to TS medlemmer som bor i området.
Får se hvor lang tid det tar før jeg kjenner deg igjen på en av klokkene dine på Elixia.
;)

Stemmer bra det. Du har i hvert fall to TS medlemmer som bor i området.
Får se hvor lang tid det tar før jeg kjenner deg igjen på en av klokkene dine på Elixia.
;)

Hehe, hvem er de andre? :)

Jeg VET at jeg har sett det hvite huset ca. midt i bildet mange, mange ganger, men kommer ikke på nøyaktig hvor det er akkurat nå. Snakker vi området Ringshusveien/Seterhøyveien sånn ca? Et sted i nærheten der? :D

Du får si fra om du ser meg på Elixia, pleier å trene med enten Doxa eller Electric Blue :) Selv driver jeg aktiv klokkespotting hver gang jeg trener :p :)

Jeg sendte forespørsel til Knut og ba om pris på mesh-lenke til Omega PO. Det var prisen jeg fikk tilbake.

Stemmer bra det! Har kjøpt min til tilsvarende pris på annen Protid butikk.

Modellen du vil bestille heter 1380/237, Brio :D