Dagens klokke
RELOX Medlem 30. okt. 2010 Innlegg 1.272 1. feb. 2011 #6.962 TCCW skrev: Min nye beater: QUOTE] Den Hamilton-klokka er svært så flott... hmm...Potensiell beater? Klikk for å utvide...
TCCW skrev: Min nye beater: QUOTE] Den Hamilton-klokka er svært så flott... hmm...Potensiell beater? Klikk for å utvide...
morini Medlem 10. sep. 2009 Innlegg 712 1. feb. 2011 #6.963 Helgens fangst er modnet og jeg viser viltet respekt med et anstendig ur: Vorsteheren kan ikke fatte hvordan jeg har klart å få dette i hus uten hans hjelp:
Helgens fangst er modnet og jeg viser viltet respekt med et anstendig ur: Vorsteheren kan ikke fatte hvordan jeg har klart å få dette i hus uten hans hjelp:
Jon Henrik Grunnlegger Medlem 12. okt. 2007 Innlegg 6.640 Sted Fredrikstad 2. feb. 2011 #6.964 Arild skrev: Klikk for å utvide... Dette syns jeg faktisk er noe av det råeste jeg har sett! Veldig svak for "sære" kombinasjoner som det der. Snakket senest på lørdag med et annet forummedlem om hvor festlig det hadde vært med f.eks. en Breguet La Tradition på TS-NATO.
Arild skrev: Klikk for å utvide... Dette syns jeg faktisk er noe av det råeste jeg har sett! Veldig svak for "sære" kombinasjoner som det der. Snakket senest på lørdag med et annet forummedlem om hvor festlig det hadde vært med f.eks. en Breguet La Tradition på TS-NATO.
thollefs1 Medlem 7. juni 2010 Innlegg 300 Sted Oslo 2. feb. 2011 #6.966 Dagens er en Tissot Le Locle automatic.
Frodo Medlem 18. sep. 2009 Innlegg 3.635 2. feb. 2011 #6.968 Nå hersker det reneste Norgesnato psykoser her inne! Fikk min i går og må se å få den på et passende ur. TH Monaco i dag, samt favoritt mansjettknappene.
Nå hersker det reneste Norgesnato psykoser her inne! Fikk min i går og må se å få den på et passende ur. TH Monaco i dag, samt favoritt mansjettknappene.
J.CAT Medlem 24. april 2008 Innlegg 516 Sted Trondheim 2. feb. 2011 #6.969 Arild skrev: Vil ikke bruke angreretten selv om remmen kanskje ikke passet reversoen.... Den comboen med reverso/norgesnato var jo superfrekk lol Klikk for å utvide...
Arild skrev: Vil ikke bruke angreretten selv om remmen kanskje ikke passet reversoen.... Den comboen med reverso/norgesnato var jo superfrekk lol Klikk for å utvide...
K Kakafonisk Medlem 30. april 2009 Innlegg 26 2. feb. 2011 #6.973 Glossyen på Nato Uploaded with ImageShack.us
MR.E Medlem 11. des. 2010 Innlegg 109 Sted Bergen 2. feb. 2011 #6.974 Beateren i dag og ,men i dag med svart nato 8)