Dagens klokke

takk! føles bra, mye for pengene tror eg!

hvordan er gummireimen? myk eller hard?

Foreløpig er den litt hard, men den har aldri vært brukt før, så det er mulig den blir mykere. Det vil si, den er komfortabel å ha på, men litt stiv når man skal ha den av, den kan til tider være vanskelig å bøye gjennom spennen. Tror den kan bli bedre med litt bruk, det virker litt sånn allerede faktisk. Den sitter veldig godt på armen, så jeg ville absolutt prøvd den på hvis du har en liggende :)
 
I <3 my Rolex
2e0faec1-4c84-3c7d.jpg
 
Ligger litt på etterskudd. Her er gårsdagens med ny reim:

14-mai-1.jpg


14-mai-3.jpg


14-mai-2.jpg


Stipey; Ser at du koser deg med litt vinkel beregninger. Minner fælt om "Radius of curvature method" ... eller hva det nå var det het. Det blir lite av hverken inverse cosinus eller inverse tangens for meg. Tror heller jeg tar lunch i byen og koser meg med kaffe og hovedstadens lørdags aviser. Og da trengs det et "parkometer" ur.

Ser forresten at "parkometer" uret mitt står på vinter tid fremdeles. Det kan fort bli dyrt :?

14-mai-4.jpg


Frode.
 
Den der er noe av det flotteste Breitling har laget på mange, mange år. Synes 38mm blir litt i minste laget, hadde det ikke vært for det hadde jeg skaffet en slik for lenge siden. Fantastisk klokke.
 
Fint hvis Frodo kunne holde Legend Diveren unna forumet en stund. Jeg blir fysisk uvel av å tenke på hvor lenge det er til jeg får råd (les: lov) til å kjøpe en slik.

Den er bare så utroooolig fin!!!
 
Fint hvis Frodo kunne holde Legend Diveren unna forumet en stund. Jeg blir fysisk uvel av å tenke på hvor lenge det er til jeg får råd (les: lov) til å kjøpe en slik.

Den er bare så utroooolig fin!!!

Hyggelig at du sysnes det!
Liker å bruke den. Den er en deilig kombinasjon av retro compressor stil og et moderne, anvendelig og robust mekanisk ur.:D
 
Livet er deilig, selv om fredagspilsen ennå er noen timer unna. Men i lunsjen hentet jeg denne her fra lenkekorting :D :D :D :D

5715718624_9ffa54eb7b_z.jpg
Uforskammet sent, men jeg må bare få slutte meg til gratulantene. AP RO er en av de klokkene som jeg brukte litt tid på å "skjønne", men etter hvert husker jeg ikke helt hva det var jeg ikke skjønte. Dette er bare en fantastisk lekker klokke, og helt klart en av de som funker til alt og litt til (ref. en annen tråd her). Ikke at det er så nødvendig med allround-ur akkurat i din samling :)
 
Rakk akkurat å grille ferdig før regndråpene kom. Ringnes fikk duge som grillpils.

IMAG0191.jpg