Dagens klokke

Shiiiaaat! :eek: "Hanna, det var ikke bra!" :)

Det var nok en bekymret far som, som oss andre, var nokså overbevist om at føreren ble drept i eksplosjonen. Han hadde griseflaks! Noen blåmerket og litt "stiv og støl".
 
Kjapp respons fra brannfolkene og sikkert en god porsjon griseflaks ja. Får stadig nye indikasjoner på at min idrett (utforsykling) er relativt trygg. Til og med landeveissykling er jo livsfarlig, som vi så i Giroen.
 
Kjapp respons fra brannfolkene og sikkert en god porsjon griseflaks ja. Får stadig nye indikasjoner på at min idrett (utforsykling) er relativt trygg. Til og med landeveissykling er jo livsfarlig, som vi så i Giroen.


For to år siden bodde jeg i Hafjell, og prøvde downhill rundt7-8 ganger. Ga meg da leggen brakk:cool:
 
Jeg HATER folk som snakker mens de filmer!!! Men riktig klokke for anledningen Jayeff.
 
Klar for 17 mai :)

cfd68b9e.jpg


Ha en fortsatt fin dag og gratulerer med morgendagen!
 
5725630437_7c1a980afc_z.jpg


Frodo: Den kom i grevens tid :) Bankers i morgen.

Tror det blir mange suber på norgesnato i morgen.
 
Håpløst tilfelle

Jeg har altså ikke mobiltelefon med kamera og PC-en min er helt antikvarisk. Derfor ligger jeg på etterskudd med dagens klokke bilde. Men her er altså helgens klokke bilder:

Junior beslagla Sinn-en min under lørdagens Cafe besøk:

Helg-1.jpg


På søndag startet en forsinket båtpuss. Klassisk skips urskive for anledningen:

Helg-2.jpg


Helg-3.jpg


Frode.
 
Etter å ha bakt to kaker i dag, forberedt 1100 pølser og ditto pølsebrød og lomper for korpset, avkler jeg min ProTrek og ikler meg De Ville Annual Calendar, og venter på at en blå Lervig skal bli kald. Har nesten kontroll nå ;)

PS: Denne vil du ikke se i norgesnato i morgen :D

 
Se der, frodo! Det var i grevens tid.. Antar milsubben får litt etterlengtet wt, selv om du akkurat har fått deg en ny Iwc ;)
Selv gikk jeg for daytona i dag igjen.
03697b49.jpg
 
Tjuvstarter med denne:) Håper alle får en flott dag imorgen! Selv skal jeg gå i bunad og da er armbåndsur forbudt... Aner en glimrende unnskyldning til å kjøpe lommeur;)

51bf51e6-583e-5c31.jpg
 
Dagens høydepunkt.:cool:

Klar for nasjonaldagen!

Herlig!:D
Det var godt timet.:) Så deilig det må være å pakke opp en sånn.
Tror nesten jeg hadde vurdert å sende den til meg selv en gang i blant bare for å få gleden av å pakke opp en slik i ny og ne.:D

LV tilbake på håndleddet før det blir morgendagens nato.

DSCF0002-2.jpg
 
Jeg har vært inne på tanken, UJU.
Den har vært dypt savnet.
Så da blir det litt kveldskos for å feire.
Rå laks og en lun Sancerre.

411b06bb.jpg


Uret er nå trykktestet til 200m og går iflg urmakeren innenfor chronometer standard og er ellers som nytt...
 
Nydelig Frodo. Selv har jeg gått med denne på grønn nato siden fredag da to remmer ankom fra TS webshop. Den andre remmen sparer jeg til i morgen.
bilde-2.jpg
 
Gratulerer med dagen!
Ombestemte meg i siste sekund.
Det ble Explorer på norgesnato i dag.

af5af86d.jpg