Dagens klokke

Og la det komme mer!
Dette er "gulltråden" her inne og vi kan alle bli enda flinkere til fylle på med "action" bilder.

Action shot fra utprøvingen av mine nye Expedition Goggles i går. Meget komfortable og nesten litt for effektive.

:D

RolexExplorerExpeditionGoggles.jpg

Rolex Explorer Expedition Goggles

JoLu : hahahahaha

Du slutter aldri å overraske. hehe :D

Eneste jeg lurer på er hva gjør du om brillene har feil styrke ? :D

Haha. Utrolig bra påfunn JoLu. De brillene har jo et tidløst design, robuste innfatninger og ripefrie brilleglass. Til og med et forstårrelsesglass på venstre side til navigering etter stjernene og studering av fugleliv, i tillegg til at de fungerer som svømmebriller ned til 100m. Med andre ord de perfekte friluftsbrillene:D Dette burde markedsføres!

Du kjører BMW 1 serie ? :) I <3 1serie :D God jul alle sammen :)

Stemmer at det er en 1er!
116i. Morsom bil selv om den er grovt undermotorisert.. men tilstrekkelig når den har blitt kjørt 19 000 km siden mai 2006 :D BMW-følelsen er definitivt tilstede, og kjøreopplevelsen er ikke veldig langt unna en 3serie IMO.

Koselig å komme hjem igjen til Oslo etter juleferie på landet. Ble vekt klokken 0300 i natt av sprinkelannlegget i stua som hadde sprekt (!), dvs HELE leiligheten dekket av vann i løpet av få min.
Brannvesenet kom å sugde vekk det værste før Polygon fikk hivd inn et par vifter og en avfukter.
Så jeg fikk to timers søvn på Thon før jeg måtte hjem og slippe inn div håndverkere. Så i morgen ryker parketten, fortsatt god jul folkens!

Slapper av noen minutter nå, med TO klokker:)

Denne på venstre
aa8c8ce8.jpg

Og denne på høyre
affaf71b.jpg