Dagens klokke

Ser jo ikke så gale ut det da Frodo. Den klokken er så utrolig styggkul. Jeg både elsker og hater den store kronen. Du får se å komme deg til NURK en gang så jeg får prøvd den.


Hehe - enig! Den er veldig kul på armen.
Skal prøve meg på et NURK møte, men mandagene er litt kjipe dager for meg.:D
 
5597329591_ea4da4c3de_b.jpg
 
Omega mesh

Stemmer bra det! Har kjøpt min til tilsvarende pris på annen Protid butikk.

Modellen du vil bestille heter 1380/237, Brio :D

Nå er jeg forrvirret!
I.h.h.t. Ofrei's egen nettside er 1380/237 20mm utgaven, den jeg har er nr 1247/237. Dette er samme lenke med 22mm lug bredde.

Det som derimot er dagens utfordring er å finne ref. nr. til dagens meshlenke!! ;)

Her går barretten gjennom en hylse ytterst på lenken, den "ublu" prisen, ca NOK 7000.- kan skyldes en annen lås (depl. clasp??) på dagens lenke....

Jeg har to Protid urmakere (og jayeff) som "jobber med saken". :D

Noen råd/forslag/tips?
 
Nå er jeg forrvirret!
I.h.h.t. Ofrei's egen nettside er 1380/237 20mm utgaven, den jeg har er nr 1247/237. Dette er samme lenke med 22mm lug bredde.

Det som derimot er dagens utfordring er å finne ref. nr. til dagens meshlenke!! ;)

Her går barretten gjennom en hylse ytterst på lenken, den "ublu" prisen, ca NOK 7000.- kan skyldes en annen lås (depl. clasp??) på dagens lenke....

Jeg har to Protid urmakere (og jayeff) som "jobber med saken". :D

Noen råd/forslag/tips?

Den gamle mesh'en med "flysetebelte"-clasp er finere enn den nye syns jeg - nettopp fordi endene på de nye har disse hylsene. Låsen er også litt mer chunky på den nye mesh'en ja, og det er vel der mye av prisforskjellen ligger. Ser ikke noe galt med å bruke den gamle, da den er latterlig mye billigere, og minst like fin :)

Selv fikk jeg tak i min mesh til 800kr brukt på WUS. Men hvis den bare koster 1600 hos AD skal jeg jammen meg kjøpe en til!
 
Jeg må se å komme meg iland for å få ordnet med transport av min nye tidtaker :D
Brukt sådann - men pent brukt. Og så må jeg ha nytt kamera også.

Songa-Dee-6.jpg


Frode.
 
Hadde vært fint om det var utsikten min, men er redd jeg må tatil takke med den jeg la ut i går fra verandaen min. Dagens bilde er fra ekebergsletta.
 
Heuer: veldig stilig med nato på Exploreren!:D
IWC på meg i dag. Koser meg med kaffe før avgang til hytta.:D

132f88cf.jpg


God helg!:D