Dagens klokke

Dagens klokke på lesesalen.
Har ikke så mange å velge i så er en selvfølge at den er på armen, men føler at den glir rett inn :)

bilde1.jpg

Om det er dagens, bør du endre dato'en! ;)
 
Om det er dagens, bør du endre dato'en! ;)

Hehe, ja jeg så også på det. Klokken hadde ligget stille og stoppet, og i det jeg tok den i bruk så var det akkurat tolv timer - 15 min siden den stoppet, så jeg synes det var rart at den hadde fortnet seg og stilte den 15 tilbake slik at den gikk riktig. Var ikke før rett etter at bildet ble lagt ut jeg merket at den gikk 12 timer feil. Det er nå fikset. =)
 
Hehe, ja jeg så også på det. Klokken hadde ligget stille og stoppet, og i det jeg tok den i bruk så var det akkurat tolv timer - 15 min siden den stoppet, så jeg synes det var rart at den hadde fortnet seg og stilte den 15 tilbake slik at den gikk riktig. Var ikke før rett etter at bildet ble lagt ut jeg merket at den gikk 12 timer feil. Det er nå fikset. =)

Ditt vitnemål er tatt opp til vurdering. Du vil få svar fra en av våre jurister etter en behandlingstid på ca tre mnd. Strafferammen er inntil 6 mnd tvangsutlegging av bilde daglig i denne tråden.
 
Varmt nok til å slappe av ute, men ingen blader som stjeler utsikten over Bunnefjorden. Russisk Vostok på armen i dag.

a6a26d79.jpg
 
www.ofrei.com har muligens det største utvalget, men raskest og til en fin pris får du samme OEM mesh fra Terence i Singapore, kjent og pålitelig,- anbefales :

http://www.network54.com/Forum/4349...mega+Mesh+Bracelet+ready+to+ship...20-22-24mm

Lykke til!

Ofrei sin, inkl. frakt og mva kommer på 2079 kroner. Prisene så ut til å være enda høyere hos Terence.

Sist jeg sjekket pris hos Lervik ur lå tilsvarende mesh på rundt 1600 kroner fra norsk AD :)
 
Ofrei sin, inkl. frakt og mva kommer på 2079 kroner. Prisene så ut til å være enda høyere hos Terence.

Sist jeg sjekket pris hos Lervik ur lå tilsvarende mesh på rundt 1600 kroner fra norsk AD :)

NOK 1600 !??? :confused:
Kan det være uten lås? Den nye typen er oppgitt av to AD'er til ca NOK 7000.- :confused:
 
Dette så ut til å være rett i nærheten av meg. Bekkelagshøgda? :)

Stemmer bra det. Du har i hvert fall to TS medlemmer som bor i området.
Får se hvor lang tid det tar før jeg kjenner deg igjen på en av klokkene dine på Elixia.
;)