Dagens klokke

Nordvestlig i Barentshavet i helga... :(

IMG_7025.jpg


IMG_7037.jpg


IMG_7064.jpg
 
34bd9232.jpg


Rolig morgen med avisen og pam.

Grattis med "funn" på loppis, det er langt mellom blinkskuddene der desverre..
 
Om jeg ikke er på like dypt vann som Jolu, er jeg i hvert fall rustet..:)
5858ef74-f920-feaf.jpg


Hvor er det blitt av alle Deepseaene på forumet? Det rant jo nesten over er en periode..
 
Har vært en lang helg, men dørvakt jobb natt til lørdag, da var det Rolex som var tingen, på lørdag var det båtopptak og vask av båt, da ble det Seiko og idag for å feire den nye uken blir det Rolex igjen. Har desverre vært dårlig til å ta bilder, men her er dagens.

47bb0cbe.jpg
 
Hva i hel....e er dette? Et meget spesielt ur får man si, du må gjerne pøse på med bilder. Knappene til chrono´n minner meg om ventiløfteren på en gammel Triumph som står i kjellern hos mor.
 
Hva i hel....e er dette? Et meget spesielt ur får man si, du må gjerne pøse på med bilder. Knappene til chrono´n minner meg om ventiløfteren på en gammel Triumph som står i kjellern hos mor.

HEY! Du kødder ikke med ekte russisk kvalitet......:) Ble litt betatt av russiske ur for noen år siden etter at de fikk en artikkel i Watchtime. Litt odd design men skal være mye ur for pengene. Skikkelig in-house verk :)
 
Kan du ta et bilde av "lenken" også, absolutt en spesiel klokke jeg gjerne hadde likt å klå på ved et GTG i oslo/omeng.
 
Ikke noe er som en god gammel klassiker.
Det har jo vært en del innlegg i det siste om hva som kjennetegner et ikonisk ur.
Det er vel vanskelig å definere. Men helt sikkert er det at kompisen på armen i dag er et ikon! :D

c882790b.jpg
 
Fortsatt ikke vært av håndleddet. Sitter på om natten også nå. Aldri sovet med klokke tidligere.

0014-1.jpg