Dagens klokke

_MAT2406.jpg
 
Ny reim!

Da var natoreimen (fra Australia) endelig kommet på min kjære Seiko SKX007. Den er i en mørk grå farge, men ser mer blålig ut på dette bildet. :p



Ønsker alle en god tirsdagskveld!

Torje
 
Da var natoreimen (fra Australia) endelig kommet på min kjære Seiko SKX007. Den er i en mørk grå farge, men ser mer blålig ut på dette bildet. :p

Ønsker alle en god tirsdagskveld!

Torje

Ser veldig bra ut! Hvor bestilte du den fra?
 
Laco Flieger med ny reim:
DSC_2811.jpg

Var ute etter en mest mulig autentisk flieger, men selvsagt ikke 55mm. Har ikke for vane å gå med svære skinnhansker :) Av de fem opprinnelige produsentene tror jeg denne må være nærmest. Den er ganske kantete og styggpen med sine rette ører og tunfiskboksform, men den vokser på meg. Ørene gjør at alle reimene jeg har prøvd så rare ut. Nato funket i alle fall ikke og blir vel feil uansett. Selv om tykk skinnreim med kontrastsøm og nagler er mest riktig, ble det alt for rotete. Løsningen ble en enkel mørkebrun nappareim uten noe dilldall.
 
Hei hei Mogens!!! Hvordan kan du finne på å gjøre det der??? :mad:



...du har jo åpenbart benyttet remmer i feil farge ;)

Hehe, ja det er nok fargene som er problemet. Forøvrig må det vel være et sikkert tegn på at faren har riktige interesser når han kommer med slike skistropper:confused:

Forøvrig skal jeg kjøpe meg "Tidssonen-remmen" jeg også, finner nok noe å bruke den til:D:D:D
 
Yellow Submarine

Submariner er på i dag, men dette bildet må jeg innrømme at jeg tok i helga.. ;)


Og ett bilde fra fugleperspektiv! Herlig hælg med ski på bena :)