Dagens klokke

Ikke mye å velge på i klokkeparken (enda) så det er mye armtid på SM600:
DagensKlocke.jpg

Har visst forvirret seg inn i saueskinnet denne gangen

flere som er med på omega søndag, eller blir det rolex dag som vanlig;)

Selvsagt :)

Ikke mye å velge på i klokkeparken (enda) så det er mye armtid på SM600:

Lekker! Her er en litt grovere variant, på struts i dag. Må si at jeg liker det litt skrukkete strutseskinnet, passer klokken perfekt. Liker hele dyret for så vidt. En fugl som løper i 70 km/t er respekt! Ja, ja...

L1010896.jpg

Lekker! Her er en litt grovere variant, på struts i dag. Må si at jeg liker det litt skrukkete strutseskinnet, passer klokken perfekt. Liker hele dyret for så vidt. En fugl som løper i 70 km/t er respekt! Ja, ja...

Takk og bukk Tore, flott kombo på din arm der. Det blir veldig mye mer dykker med ordentlig bezel :)
Bare sånn helt apropos, kunde det gått å funnet seg en lenke til en så pass "petit" klokke som min uten at det blir helt rart?
(ser jo at det finnes klokker så langt tilbake i tid i hvert fall som har lenke)

En fugl som ikke kan fly, er som en dykkerklokke på land? ;)

...på skinn. Kan det bli bedre? ;)

Denne må vi få se mer til! En klokke som aldri faller ut av ønskelisten min.

Takk og bukk Tore, flott kombo på din arm der. Det blir veldig mye mer dykker med ordentlig bezel :)
Bare sånn helt apropos, kunde det gått å funnet seg en lenke til en så pass "petit" klokke som min uten at det blir helt rart?
(ser jo at det finnes klokker så langt tilbake i tid i hvert fall som har lenke)

Litt usikker på hva som finnes til din, du kan jo google seamaster 600 bracelet. Men jeg tror absolutt den kler skinnreim best mtp utformingen på horn og kasse.

Alene hjemme i kveld UJU?

Blitt denne i dag

eed37e6c.jpg

5866eeda.jpg

Utrolig kul sak, veldig fornøyd hvertfall. Lenken er helt på høyde med en moderne Rolex-Oyster