Dagens klokke

6817116691_e7a4434cde.jpg

Innmari fin med grønn bezel og mesh lenke! Original? Vet du evnt hvor jeg kan få kjøpt den?

Glem spørsmålet, men bevar komplimentet, fant denne: http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?8445-En-liten-009-mod/page2
 
Dagens nr. 2

Denne har iKke vært fremme på et år eller to, og er nok heller ikke av de mest verdsatte på dette forumet, men bra nok for en tur ut i vinterlandakapet:

513000e9.jpg
 
Kult med speilbildet i klokke boksen, MINUTE_REPEATER! I mine øyne blir det aldri feil med den der på armen.
 
Ikke mye å velge på i klokkeparken (enda) så det er mye armtid på SM600:
DagensKlocke.jpg

Har visst forvirret seg inn i saueskinnet denne gangen
 
flere som er med på omega søndag, eller blir det rolex dag som vanlig;)

Selvsagt :)

Ikke mye å velge på i klokkeparken (enda) så det er mye armtid på SM600:

Lekker! Her er en litt grovere variant, på struts i dag. Må si at jeg liker det litt skrukkete strutseskinnet, passer klokken perfekt. Liker hele dyret for så vidt. En fugl som løper i 70 km/t er respekt! Ja, ja...

L1010896.jpg
 
Lekker! Her er en litt grovere variant, på struts i dag. Må si at jeg liker det litt skrukkete strutseskinnet, passer klokken perfekt. Liker hele dyret for så vidt. En fugl som løper i 70 km/t er respekt! Ja, ja...

Takk og bukk Tore, flott kombo på din arm der. Det blir veldig mye mer dykker med ordentlig bezel :)
Bare sånn helt apropos, kunde det gått å funnet seg en lenke til en så pass "petit" klokke som min uten at det blir helt rart?
(ser jo at det finnes klokker så langt tilbake i tid i hvert fall som har lenke)
 
En fugl som ikke kan fly, er som en dykkerklokke på land? ;)

...på skinn. Kan det bli bedre? ;)



Denne må vi få se mer til! En klokke som aldri faller ut av ønskelisten min.

Takk og bukk Tore, flott kombo på din arm der. Det blir veldig mye mer dykker med ordentlig bezel :)
Bare sånn helt apropos, kunde det gått å funnet seg en lenke til en så pass "petit" klokke som min uten at det blir helt rart?
(ser jo at det finnes klokker så langt tilbake i tid i hvert fall som har lenke)

Litt usikker på hva som finnes til din, du kan jo google seamaster 600 bracelet. Men jeg tror absolutt den kler skinnreim best mtp utformingen på horn og kasse.