Dagens klokke

Fikk mail av samboern som er på jobb med tittel: "Dagens". Hmmm, hva kan dette være tenker jeg å åpner mailen

bilde-1.jpg

Lurer på om hun begynner å bli smittet. What have i done?!?

For ikke lenge siden likte jeg ikke den klokken i det hele tatt, Minute-repeater, men jo mer jeg ser av den jo mer begynner jeg å like den. Nå liker jeg den faktisk så godt at det er en fare for at den havner på min ønskeliste over eksklusive klokker som aldri kommer i mitt eie.

For ikke lenge siden likte jeg ikke den klokken i det hele tatt, Minute-repeater, men jo mer jeg ser av den jo mer begynner jeg å like den. Nå liker jeg den faktisk så godt at det er en fare for at den havner på min ønskeliste over eksklusive klokker som aldri kommer i mitt eie.

He he, denne var en liten "grail" for meg når jeg kjøpte den. Og jeg sa til meg selv at jeg måtte roe
ned pengebruken på klokker. Nå to år senere har jeg bare fått mer og mer lyst på en til....
Sånn er det med denne klokkemanien:(

Et sikkert tegn på at man har stått opp for tidlig når man legger ut kaffebilde før Frodo på en lørdag.

06082011210.jpg

Gratulerer, Mathfjeld!
Er det mulig? Du har vel ikke barn! Har du vel? Hva driver du med? Forstår du ikke nødvendigheten av mye søvn?
Jeg trenger søvn....
God morgen og god helg, forresten!

52dfb250.jpg

Har ikke barn, men jobb :p Og søvn er nok ikke det viktigste her i hverdagen, blir fort sliten av å sove for mye. I natt ble det kun 5 timer, noe jeg merker er litt for lite, men er en utrolig deilig følelse å traske gjennom Oslos gater før alle andre har stått opp, er en helt annen by.

En god helg til deg også.

2 pakker i posten i dag.

Først en velfortjent gave til min vakre samboer:

c10fff74.jpg

Pakke nummer to går til junior, han har vært så snill i det siste:

19c73e59.jpg

Ha en fortsatt fin helg!