Dagens klokke

5853620c.jpg
 
Takk til Tore for strålende vertskap for dagens mini-GTG i Bergen!
Nydelig kåk & klokker har han og :)

Rousp var der også, og av ham kjøpte jeg reimen jeg har satt på Broad Arrowen. Speedy Proen fikk låne lenken til BA, og it made it pop IMHO. Jeg digger den avrundete formen på leddene.

Strålende dag, som avrundes med noen kalde ute med kompiser. Takk for det gamle :cool:

speedys.jpg
 
Takk til Tore for strålende vertskap for dagens mini-GTG i Bergen!
Nydelig kåk & klokker har han og :)

Rousp var der også, og av ham kjøpte jeg reimen jeg har satt på Broad Arrowen. Speedy Proen fikk låne lenken til BA, og it made it pop IMHO. Jeg digger den avrundete formen på leddene.

Strålende dag, som avrundes med noen kalde ute med kompiser. Takk for det gamle :cool:

speedys.jpg

Takk for besøk! Ble lite tid til kaffedrikking, mest klokketafsing. Dette er hva vi rasket sammen i farten:
TBE_1092.jpg


Noe høy Omegafaktor. 2/3 om jeg ikke har blingset. Mikkemus sin nye broadarrow er som de fleste klokker mye finere i virkeligheten enn på bilder. Og chronoswissen til Rousp er lekker. Till tross for dens uvanlige tidsvisning er det barnemat å lese tiden kjapt på den i forhold til cosmonauten min.

On topic-alibi: Dagens klokke er midt inni der et sted :smile:
 
Takk for besøk! Ble lite tid til kaffedrikking, mest klokketafsing. Dette er hva vi rasket sammen i farten:
http://i1200.photobucket.com/albums/bb338/tbeinnes/TBE_1092.jpg[IMG]

Noe høy Omegafaktor. 2/3 om jeg ikke har blingset. Mikkemus sin nye broadarrow er som de fleste klokker mye finere i virkeligheten enn på bilder. Og chronoswissen til Rousp er lekker. Till tross for dens uvanlige tidsvisning er det barnemat å lese tiden kjapt på den i forhold til cosmonauten min.

On topic-alibi: Dagens klokke er midt inni der et sted :smile:[/QUOTE]

Faktisk, så ligger dagens klokke for deg, mikkemus og meg inni der et sted. Så er vel et veldig godt alibi. ;)

Takk for at vi fikk komme, var veldig kjekt! Satse på at vi får litt bedre tid til bilder neste gang. Ikke glemmer tiden helt som i dag.. :p