Dagens klokke

Glem Rolex, glem Patek, DETTE er topp-topp. Skikkelig high end. Et ur for kjennere. Bokstavelig talt. Ingen over og ingen ved siden, dette er det horologiske høypunktet vi alle har ventet på.

Hmmmmmmm - Dette må jo være en av disse enten eller klokkene. Enten noe sykt dyrt som gjør det meste man kan tenke seg, eller noe gult jalla kjøpt i Sharm el Sheik. Fryktelig mye gult, minute repeater knapp, arabisk tegn klokka 12. Balanse justeringen ser ganske simpel ut.

Jeg tipper dette er en morsom ferie investering som ikke har kostet en arm og en fot :smile::smile:

Frode.

Som vanlig på en mandag er det Monster Monday. For å variere med noe annet enn remmer og lenker har jeg denne gang valgt et matchende kunstverk som bakgrunn. Om det virkelig er en match er jeg litt usikker på, men med fargesyn som en løve ser det ganske likt ut for meg :D

Matchende klokke og kunstverk !!!!! Den var ny. Nico Widerberg ???
Lurer på hviket ur som passer til Dali-en min :confused:

Frode.

Glem Rolex, glem Patek, DETTE er topp-topp. Skikkelig high end. Et ur for kjennere. Bokstavelig talt. Ingen over og ingen ved siden, dette er det horologiske høypunktet vi alle har ventet på.

Det var et virkelig mesterstykke, Erik. Det formelig lyser kvalitet av hver eneste detalj. Men hvor setter man inn batteriet?

Ahhh...etter 14 dager på ferie var det deilig å kle på seg daytona i dag :p
7f3882c3.jpg

Matchende klokke og kunstverk !!!!! Den var ny. Nico Widerberg ???
Lurer på hviket ur som passer til Dali-en min :confused:

Frode.

Det var jaggu nære på, Frode. Eplet faller ikke langt fra stammen, eller krona faller ikke langt fra stemmen, som WISene her inne kanskje ville sagt. Kunstneren er faren Franz.

:D

Nydelig på fjorden på lørdag. Lite bølger, masse reker og sol. Herlig.

30072011202.jpg

Som alltid, alt ute av fokus. Nokia-dritt.

Etter en liten halvtime med iherdig trykking på telefonen klarte den til slutt å fokusere der jeg ville :)
02082011203.jpg