Dagens klokke

Etter siste tids uttynning i rekkene, vil denne få mere armtid.:cool:
Jeg trenger mer kaffe...:cool:

5e65189f.jpg
 
image-11.jpg


Kan ikke være noe dårligere enn å følge opp med en mandagsøl jeg også :) Har vært ei knusktørr helg, så det er godt å kunne sprette korken post helg. Ikke dumt når man endelig har en frimandag og er litt syk.
 
Me like your Zenith, senor Morini.

Bruker denne i dag, men ser at jeg har glemt å stille dato. Pytt, hva gjør vel det. Her oppe i fjellheimen regner vi bare i årstider og høytider allikevel.
Du får det til våren, til sommeren, til jul, til påske osv ;)

011-5.jpg
 
Om du er heldig slipper du også cc på London (pub for venstrekjørte i Oslo) med de hanskene og racingrem :)
 
Noen har vært snille den siste tiden; denne lå og ventet på meg på frokostbordet :)

29112011309.jpg
 
Connie i dag :)

shot_1322555519186.jpg


EDIT: Merk at jeg har tatt meg tid til å stille rett dato! Det tar vinter og vår med denne klokka :)
 
Be younique, ja. Tåpelig ordspill hvor markedsførerne nok en gang prøver å selge folk individualisme, unikhet og innovasjon. Disse egenskapene signaliserer man altså ved å tatovere seg (som hvermannsen og bestemora hans er i dag), samt å ikle seg et billig masseprodusert telleverk av et ur i plast og krom. Slik kjøpt flokkindividualisme er vel noe av det mest selvmotsigende jeg vet om.

Etter den tiraden burde jeg servert noe ganske mer originalt enn en Rolex som dagens klokke, men det var den jeg endte opp med i morges og den definerer hverken min personlighet eller min individualitet:
bilde-62.jpg