Dagens klokke

Ute på inspeksjon. Må se om skogsveien min har overlevd regnet. Det hadde den heldigvis.

TissotSeastar-6.jpg
 
時計のうれしい!

Min dagens:

HERLIG klokke! Gleder meg til jeg får min PO i hus. Den lær reimen var bare lekker forresten. Skal nok fjerne lenken og sette min PO på lær eller gummi selv. Hvor kjøpte du den? :)

Edit: tar det på PM heller, skal bare ha bilder her, så fyrer løs ett bilde til av dagens klokke :p

IMG_0228.jpg
 
Denne sitter godt på armen om dagen

023-4.jpg

Den er svært fin, MM! Jeg er ennå i sjokk over unboxingsraptusen din i oktober/november :D


Edit & Ps: Lover å fjerne siggen etter hvert, men er ennå i Federer-rus etter helgens fantastiske kamper med ham i hovedrollen. He`s still got it. Og forresten kan jeg melde om at han hadde den nye keramiske daytonaen på armen, så da er det klokkerelatert likevel ;)
 
Du må regne med at det meste er forsinket når klokken går et par timer for fort.
:D:D

Ha en god reisedag, Frodo!

PS: Flott klokke!


Det er en 24-timers klokke. Om du var seriøs i din kommentar.

Om det var elementær informasjon, eller en intern spøk, får du unskylde om jeg trakket på dine tær.


:mrgreen:
 
@flyback
Takk for det. Instruksjonsboken for kameraet er på over 600 sider så det blir prøve/feile-metoden.
Ettersom jeg nå ser at bildene har blitt noe bedre stiller jeg også høyere krav til hva som skal publiseres, noe som igjen innebærer at jeg tar mellom 50 og 60 bilder for hvert "godkjent" bilde. Dette har jeg egentlig ikke tid til, så det kommer nok dårligere bilder før det forhåpentlig blir bedre igjen.


@rousp
Må innrømme at jeg ble litt forvirret første gang jeg så den klokken.
Kommentaren i dag var ment som en spøk - ekstern så vel som intern.

Edit: :D
 
Hjemmeeksamen og klokker..

Sitter her med boka og macen i kveld også jeg...putler med kildehenvisninger, sitater, teknopolitisk kultur og boktrykkerens historie..zz. Litt interessant er det også da ;)

Koselig å kikke på klokka mi også!
 
En utrolig klassisk og fin skive, Leon! Greit med en slik oppmuntring når det står på som verst :)

Her går det i DJII i dag!
20111130_080229.jpg


Edit: Skulle pusset klokken, og ikke minst glasset, før klokken ble fotografert og lastet opp. Pytt pytt :twisted:
 
Jeg er en enkel sjel og synes at du har en av verdens vakreste Rolex, Sjuli.

Takk, MM, det er en klokke som gir meg mye i form av sin enkelhet!
Jeg har prøvd standard 36 MM DJ mange ganger, og synes hver gang det har blitt for lite for meg.
41 MM var helt rett, uten at jeg synes klokken blir en klump som mister sitt klassiske design.
 
For første gang prøver jeg noe annet enn lenke på min Speedmaster, og da ble resultatet denne gang Speedmaster på Nato:

IMAG0804.jpg