Dagens klokke

Oioi...er den der oppe enda? Da må jeg stikke innom en tur! Har faktisk ikke vært innom der. Er det i Lillestrøm sentrum?

Om det er Railmasteren som Urmaker Jackobsen har (nå: hadde) i butikken, så tror jeg denne nå er blitt solgt. Jeg gikk lenge å "sikla" på denne. Den ble satt ned 30% sammen med en haug andre klokker, og forsvant.... Rett framfor nesen min :(
Jørgen (som mannen bak disken heter) skal nå bare satse på Breitling.

Det går mye i dykkeren om dagen; den har ikke vært under en eneste dråpe vann ennå, men stortrives i Skibsplasten. Noe stor for mine små ledd, får se om den blir her lenger enn over sommeren. Trade, anyone?

89407dbb.jpg

Sliter med å velge mellom His Highness of Chunkyness og Tidenes mest Elegante Diver. Heller mot LLD...
Blir vel halve dagen med hver da...

A4BBCA05.jpg

Det skulle medføre riktighet, BRIO1368. Ble overrasket første gang jeg dreide på ringen, den var akkurat riktig seig og hadde riktig lyd, om du skjønner. En umiddelbare kvalitetsfølelse jeg ikke hadde ventet.

Den dreibare ringen ser ut til å ha "riktig" riflet kant! :)

Flere ur har en dreibar ring som knapt lar seg rikke med våte fingre, for ikke å nevne - med hansker!

Jeg kjører i gang med dagens, som er samme ur som i går; Steinhart Ocean GMT. Liker denne, it aint no Rolex, men som røft behandlet sommerbeater funker det. Sitter og trykker på jobb og er stadig enig med meg selv i at jobb og juli er som vann og olje, they dont mix ;)

IMAG1083-1.jpg

Jeg har nettopp stått opp :eek: og er usikker på om det er tårer eller søvn jeg sitter og gnir ut av øynene. Mest sannsynlig er det tårer.

Greit nok at jeg ikke har sett Frodos LLD på noen dager, men denne gang ble gjensynet for sterkt.

Kan du ikke i det minste poste den uten en h#%¤&es åpenbaring av en IWC ved dens side? Dette blir mer enn en fattig fjellmann kan takle, snufs:(

Det ligger forresten en LLD no date ute på bukta nå og det er like før "order now" og "enterknappen" trykkes.