Dagens klokke

Tottenham har overrasket i år, og ser ikke vekk fra at de tar 3 poeng på Hawthorns i morgen, men at de vinner PL? :D
 
Tottenham har overrasket i år, og ser ikke vekk fra at de tar 3 poeng på Hawthorns i morgen, men at de vinner PL? :D

Som Tottenhamsupporter var det et ønske på lik linje med at julenissen finnes og at alle "special price just for you my friend"-tilbud er fakta i Thailand. Skal uansett bli godt å kunne surfe inn en potensiell 3. eller 4. plass :D
 
Lenge siden jeg har postet her nå, blir for det meste denne som er på armen.

25112011306.jpg
 
Synes ikke noe synd på deg, flyback. Subben er sweet, men tipper en litt mer classy rolex er på vei inn..
Selv har jeg fortsatt daytona på armen, men nå i samsvar med avatar :D

20111125_191628.jpg

Usedvanlig frekk skive Sjuli :) Jeg er på utkikk etter en DJ, men har dessverre ikke fått napp enda.
 
God morgen! Med konemor utenlands er det jeg som skal styre hus og heim denne helgen. Godt jeg har fått låne denne Eternaen på ubestemt tid som tydeligvis har vært ute i krigen før. Den har i hvertfall flerer skraper og hakk enn alle klokkene mine til sammen.

p1020086th.jpg
 
Endelig lørdag etter en lang uke. På tide med litt skikkelig Lars-tid og den nye DJen får litt tid på armen :) Håper valget av lesestoff veier opp for den ikke voldsomt maskuline koppen ;)

111126.jpg
 
Da ble det denne på meg i dag. Den gikk kjapt over på nato.

IMAG0116.jpg


Sent from my HTC Desire using Tapatalk