Dagens klokke

L1000356.jpg
 
Jeg vil også være med på Panerai-fredag.
08042011098.jpg


Landskapsbilde etter inspirasjon fra Espenbki
 
Landskapsbilde etter inspirasjon fra Espenbki
:grin:


Ingen landskapsbilder i dag. Armen min er ikke stor nok til å dekke over E6 og da blir det bare begredelig.

da får vi heller ta kontorpulten. Lurer på om noen av disse brevene bør besvares?
Sikkert ikke så viktig. Får heller sitte på tidssonen og se om ikke Jayeff snart unboxer seikoen sin. :D

c5ebf480.jpg
 



Lite med innlegg fra meg nå for tiden. Dette skyldes at MC-sesongen er igang :cool::twisted:
,men her er dagens :D GOD HELG !!
 
Skal man ut og fly rundt Gardermoen i disse dager, så bør man være kjent med det nye luftrommet (Oslo ASAP/PMS) som trådte i kraft den 7 april. Så da blir det den fantastiske vintage 844/3en og en banan mens jeg gjør meg kjent med hva som er nytt:cool:
 
Endelig helg!

Pils på bordet, Nina Simone -sinnerman ljomer ut av anlegget og Explorer II på armen:

_DSC3820.jpg


God helg folkens!
 
_MAT3066.jpg


Fin start på helgen med tilbud om skoleplass fra 2 universiteter i England og Breitling på armen :)

God Helg!
 
Chrono Avenger på Isofrane strap. Kanskje den mest komfortable reimen jeg har hatt, og passer som hånd i hanske til CA'en

6ef10dbe.jpg
 
Pils på bordet, Nina Simone -sinnerman ljomer ut av anlegget og Explorer II på armen:

God helg folkens!

En kald pils høres herlig ut. Og Nina Simone's Sinnerman er jo helt topp. Håper at det er orginalversjonen du spiller. Disco-mix versjonen ifra Miami Vice synes jeg ikke noe om :?

Men god helg ja :)

Frode.