Dagens klokke

Takk for meget hyggelig gtg, krille!
Stowaen sitter allerede på armen. Wt kommer! Sorry det elendige bilde. Litt mørkt inne på Fru Hagen....

f717a922.jpg
 
Da er siste tilskudd kommet på armen. Har passende nok hatt om romfart med elevene mine i dag, men merkelig nok var det ingen som spottet de små Mercury-kapslene på armen min ;)

Lenken på speedmaster er fin, men den sitter som et skudd på nato. Har ikke så mye erfaring med natoreimer, men dette må være det mest behagelige jeg har hatt på armen noensinne, så denne skal få bo på natoreim. Har en svart på vei, og kanskje jeg skal våge meg på noe rødt også? Får eksperimentere litt...

TBE_8709.jpg
 
Da er siste tilskudd kommet på armen. Har passende nok hatt om romfart med elevene mine i dag, men merkelig nok var det ingen som spottet de små Mercury-kapslene på armen min ;)

Lenken på speedmaster er fin, men den sitter som et skudd på nato. Har ikke så mye erfaring med natoreimer, men dette må være det mest behagelige jeg har hatt på armen noensinne, så denne skal få bo på natoreim. Har en svart på vei, og kanskje jeg skal våge meg på noe rødt også? Får eksperimentere litt...

TBE_8709.jpg

OK, den der var grisefet! Tror den hadde gjort seg på kritthvit nato.
 
Som den forøvrig leveres med fra fabrikk (Velcro lignende sak) :
omega-speedmaster-moonwatch-alaska-project-1.jpg

Den ser egentlig ganske dust ut om du ikke går i romdrakt. Da har jeg mer tro på hvit nato, selv om det også trolig blir litt pimp. Men alt kler jo den smukke :) Går jeg den veien må jeg kanskje skaffe meg en slik:
Lamborghini_Anniversary_Countach_21.jpg
 
Så er endelig Stowa Seatime (passaround) på plass hos meg etter en meget hyggelig gtg med krille!
Kort review; nydelig finish, oser tysk kvalitet & håndverk, originalt design på kassen.
Totalt sett et meget hyggelig bekjentskap. Egentlig en helt super beater. En kryssning mellom Helson og Breitling.:cool:

1604b43e.jpg
 
Så er endelig Stowa Seatime (passaround) på plass hos meg etter en meget hyggelig gtg med krille!
Kort review; nydelig finish, oser tysk kvalitet & håndverk, originalt design på kassen.
Totalt sett et meget hyggelig bekjentskap. Egentlig en helt super beater. En kryssning mellom Helson og Breitling.:cool:
Se det Frodo, den kler jo deg også! Som jeg nevnte i en annen tråd har jeg ikke fått målt hvor presist den går - gidder du å teste?