Dagens klokke

Denne sitter fremdeles på.:)

DSCF0003.jpg
 
Frodo: Hehe, den er sylharry, men morsom i rett forsamling:) Skal se om jeg finner et passende bilde...
Godt nyttår til deg og!

536ca562-b92f-7511.jpg

Dette har blitt min favoritt! Den er superbehagelig på armen og jeg synes den ser meget bra ut;) Til dere andre med erfaring med dette verket; jeg hadde hatt den liggende noen dager da jeg skulle røre ut litt smør og fløte i en potetmos her forleden, og på 10 minutter "trakk jeg den opp" 4 dager. Er dette så lettrukket i andre klokker også?
 
.....
jeg hadde hatt den liggende noen dager da jeg skulle røre ut litt smør og fløte i en potetmos her forleden, og på 10 minutter "trakk jeg den opp" 4 dager. Er dette så lettrukket i andre klokker også?

Er ikke helt sikker, tror standarden for sammenlikning man bruker på tz er hvor mye den blir trukket opp av å stivpiske 4 eggehviter. :D ;)
 
... Til dere andre med erfaring med dette verket; jeg hadde hatt den liggende noen dager da jeg skulle røre ut litt smør og fløte i en potetmos her forleden, og på 10 minutter "trakk jeg den opp" 4 dager. Er dette så lettrukket i andre klokker også?

Det som slår meg er at du brukte 10 minutter på å røre litt smør og fløte i en potetmos... Det må være litt av en mos :p

For øvrig besitter jeg ikke kunnskapen til å besvare ditt spørsmål :(
 
Det som slår meg er at du brukte 10 minutter på å røre litt smør og fløte i en potetmos... Det må være litt av en mos :p

For øvrig besitter jeg ikke kunnskapen til å besvare ditt spørsmål :(

Tar tid å lage skikkelig mat, skjønner du;)
 
Cosmopolitan:p Hehe, er heldvis ikke mitt, men samboern er ikke hjemme om dagen, så hun har ikke fått ryddet det unna ennå.

Sånn, gjorde det litt tydeligere for deg Jayeff:p
 
Svært så nice, Mogens :)
Denne lille rakkeren har heller ikke fått wt på lenge, så det var ingen tvil om hvilken klokke som skulle pryde armen i dag!
f91754a5.jpg