Dagens klokke

Joggebukse må til av og til. Men vi må trekke grensen ved bolebukse. Finnes klokkereimenes bolebukse Mogens? Da vil jeg gjerne se den :D

On topic igjen: Nærbilde av omegaen i glasset

TBE_8710.jpg
 
Joggebukse må til av og til. Men vi må trekke grensen ved bolebukse. Finnes klokkereimenes bolebukse Mogens? Da vil jeg gjerne se den :D

Yepp, den finnes:
images


Men jeg er nok i mindretall når det gjelder mine "følelser" mot nato og bunds, så du skal ikke høre så mye på meg:p

Skikkelig flott Omega du har fått deg!
 
Yepp, den finnes:
images


Men jeg er nok i mindretall når det gjelder mine "følelser" mot nato og bunds, så du skal ikke høre så mye på meg:p

Skikkelig flott Omega du har fått deg!

Jeg kan på et vis stille meg bak deg. Nato synes jeg at ser fett ut på bilder, men det passer aldri til noe jeg går med, dermed faller jeg alltid tilbake på originallenker. Bund synes jeg bare ser jævlig ut.
 
Se det Frodo, den kler jo deg også! Som jeg nevnte i en annen tråd har jeg ikke fått målt hvor presist den går - gidder du å teste?

Jeg skal teste den! Mulig den går litt ujevnt nå i begynnelsen uansett.
Det er jo vanlig for mekaniske ur. Den bør også testes om et par måneder.:cool:
 
Jeg skal teste den! Mulig den går litt ujevnt nå i begynnelsen uansett.
Det er jo vanlig for mekaniske ur. Den bør også testes om et par måneder.:cool:

Ja, selvsagt. Du kan jo teste hvordan den går nå og poste resultatet i Pasaround-tråden, så kan noen andre gjøre det samme etterhvert. Da har vi historien på det samlet på ett sted.

Dagens er for øvrig LV:
IMAG0449.jpg
 
Yepp, den finnes:
images


Men jeg er nok i mindretall når det gjelder mine "følelser" mot nato og bunds, så du skal ikke høre så mye på meg:p

Skikkelig flott Omega du har fått deg!

Hmm.. hvordan er det mulig å feste den der?
Skinnet må vel være temmelig mykt?
 
Tillater meg å poste ny dagens da jeg fikk lenken til Panerai i dag. Må si at jeg synes den er riktig så lekker!;)

590897ae-748c-1748.jpg


Tunge greier å bære rundt på dog;)
 
ripemagneten i dag

cf9f1cb9.jpg


hvis du er redd for riper i klokka, aldri gå for fluted bezel i mykt og blankt metall:smile:
 
Dagens:) gøy å ta bilder, selvom det ikke gir noe mening med Rolex og druer. Ha en fin kveld!
CIMG0987.jpg
 
Her er det nostalgi-tripp med den gode game Casioen jeg fikk av tanten min i konfirmasjonsgave.

Den har nesten ikke blitt brukt noe de siste årene, litt trist.
Måtte bytte batteri på den idag, og jeg ble forbauset over hvor slitt den faktisk har blitt.



Uploaded with ImageShack.us
 
startet dagen i dag med personalproblemer på jobb :mad:, og da ble løsningen å ta seg en økt på Sats for å få ut litt stim :D 8)

Kjør hardt ! kjør STIL !! :cool:

5329234401_030e984bbe.jpg