Dagens klokke

Blei noen timer på kontoret med Helson i dag.

IMG00421-20101230-1345.jpg


Tror det blir en tur innom urmakeren seinere for å se om det er noen som har lyst til å bli med meg hjem.
 
[QUOTE

Kun på lån for justering. Stygg er det også - etter min smak :roll:[/QUOTE]

Hei ikke vær så negativ, det er jo bursdagen din? Grattis
 
Nytt familiemedlem sitter på armen i dag. Blir nok Longinesen senere.

CIMG0941.jpg


Alle må huske å sende opp en ekstra rakett 00:05, for da blir Ndure hele 17 år! :cool:
 
Nytt familiemedlem sitter på armen i dag. Blir nok Longinesen senere.

http://i1197.photobucket.com/albums/aa433/Ndure/CIMG0941.jpg[IMG]

[B]Alle må huske å sende opp en ekstra rakett 00:05, for da blir Ndure hele 17 år![/B] :cool:[/QUOTE]

Flott ur det der! For øyeblikket har jeg ikke klokke på meg, skal poste et bilde så snart jeg har skjerpet meg! :P

Gratulerer med dagen gutt!
Her er det meldt kuling, så eventuelle raketter setter nok kun på eget eller naboens hus.. :p

Bare 12 mndr til du innser at det ikke frister så jævlig å gå på byn nå.. ;)
 
Flott ur det der! For øyeblikket har jeg ikke klokke på meg, skal poste et bilde så snart jeg har skjerpet meg! :p

Gratulerer med dagen gutt!
Her er det meldt kuling, så eventuelle raketter setter nok kun på eget eller naboens hus.. :p

Bare 12 mndr til du innser at det ikke frister så jævlig å gå på byn nå.. ;)

Takk for det, men jeg fyller ikke før 00:05 (01.01). :p
Det er meldt stygt vær i Sandnes også. Får bare håpe at huset ikke brenner ned i kveld. hehe. ;)

Bullit: Fet combo som alltid. :D
 
Den vakre er i sminkingen, jeg er er klar som et egg og hygger meg med passende drikke i mellomtiden......
IMG_3006.jpg
 
Jeg føler i grunn at den røde sekundviseren elegant fanger opp rødfargen i min diskret røde silkesmoking;)

536ca562-175a-e74e.jpg


Godt nyttår, vi snakkes godt utpå nyåret!!!:)