Dagens klokke

Her er dagens!

165717_10150108182495733_663175732_7968829_7002779_n.jpg
 
Du kjører BMW 1 serie ? :) I <3 1serie :D God jul alle sammen :)

Stemmer at det er en 1er!
116i. Morsom bil selv om den er grovt undermotorisert.. men tilstrekkelig når den har blitt kjørt 19 000 km siden mai 2006 :D BMW-følelsen er definitivt tilstede, og kjøreopplevelsen er ikke veldig langt unna en 3serie IMO.
 
Koselig å komme hjem igjen til Oslo etter juleferie på landet. Ble vekt klokken 0300 i natt av sprinkelannlegget i stua som hadde sprekt (!), dvs HELE leiligheten dekket av vann i løpet av få min.
Brannvesenet kom å sugde vekk det værste før Polygon fikk hivd inn et par vifter og en avfukter.
Så jeg fikk to timers søvn på Thon før jeg måtte hjem og slippe inn div håndverkere. Så i morgen ryker parketten, fortsatt god jul folkens!

Slapper av noen minutter nå, med TO klokker:)

Denne på venstre
aa8c8ce8.jpg


Og denne på høyre
affaf71b.jpg
 
cd867080.jpg


Låner mors Omega Constellation Double Eagle Perpetual Calendar :)
Tekstbokeksempel på at man ikke kan se seg blind på målt størrelse. Dette uret er vel 35 mm, men føles betydelig større grunnet designet.
 
Låner mors Omega Constellation Double Eagle Perpetual Calendar :)
Tekstbokeksempel på at man ikke kan se seg blind på målt størrelse. Dette uret er vel 35 mm, men føles betydelig større grunnet designet.

Alt blir stort på dine barne-lanker, Juice ;)

Spøk til side, klokka tok seg godt ut, ikke dumt å kunne låne litt av sin bedre halvdel :)
 
Alt blir stort på dine barne-lanker, Juice ;)

Spøk til side, klokka tok seg godt ut, ikke dumt å kunne låne litt av sin bedre halvdel :)

Hvis moren til Juice er hans bedre halvdel ville jeg blitt bekymret, evt tatt en telefon til politiet og anmeldt et ulovlig ekteskap;) hehe
 
Hmmm Mogens, trodde den Royal Oaken var limt til armen din om dagen;)
Jeg skal ut til "høggern" for å hente noen deler i vinterkulda, da blir det en
beater.

IMG_3572.jpg