Dagens klokke

d24baa29.jpg

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gratulerer så mye!
 
Jeg er daglig innom denne delen av forumet for litt inspirasjon og motivasjon, men har aldri lagt ut bilder her selv. Det endres nå.

Her er mitt siste kjøp, PAM 164, som jeg er meget fornøyd med.
panerai.jpg


Ifølge fora jeg har sveipet innom mener svært mange (purister) PAM-modellenes skive skal være helt clean. I utgangspunktet tenkte jeg det samme selv, men når jeg fikk denne på hånden synes jeg de arabiske tallene gir klokken et moderne og tøft preg :D
 
Dagens klokke på jobb. Blir en lang dag på jobben når en ekspresspakke ligger hjemme å venter på deg:).

Prøver igjen i riktig tråd denne gang:eek:
a4c4f61f.jpg
 
Gratulerer, Mogens :)

Kjører den kjipe utgaven idag jeg
Kjip og kjip.... Vet nå ikke helt jeg, synes det der så helt greit ut jeg!

Og Mogens - det ble du som overtok Kjersems siste gullstunt, ja? Grattis med høy Midasfaktor!
 
Takk for gratulasjoner!

Det er vel ikke til å komme bort i fra at dette er klokke for helt spesielt interesserte (som torpedoer, halliker, drugdealers, en og annen skipsreder, gründere som har solgt alt og flyttet til Thailand og meg).
Jeg synes den er überfet så langt. Submarineren har perfekt størrelse (for å sitere Krille i en annen tråd), og sitter meget pent på armen.
Derimot en helgull med lenke kan bli mye;) Når jeg plutselig får øye på noe gult og blankt i øyekroken må jeg se etter hva i all verden som sitter på dette håndleddet.

Det ser virkelig ikke bra ut - og samtidig så utrolig bra ut på samme tid:)


Tar meg den friheten å poste nr 2 bilde av Dagens;)
52f06bf6.jpg
 
Jeg synes det er dritfett, Mogens! Det er helt feil, og derfor helt riktig :mrgreen:
Enda bedre enn til dress tror jeg denne passer til sweats og jeans, den perfekte laidback-klokka :D
 
Gull-Sub er helt RÅTT!
Det er så digg at det endelig ser ut til å være aksept for gull-fetisj (!).

Enn så lenge lite gull på meg, men denne her har vokst veldig på meg. Var veldig usikker på hvit skive, kjøpte den mest fordi jeg "manglet" den, men nå er jeg på nippet til å mene at den er en av de mest perfekte som kommer fra det huset.

Rolex Explorer II, ref 16570:

62411_472110555732_663175732_7169006_887371_n.jpg
 
Det er vel ikke til å komme bort i fra at dette er klokke for helt spesielt interesserte (som torpedoer, halliker, drugdealers, en og annen skipsreder, gründere som har solgt alt og flyttet til Thailand og meg).
Jeg synes den er überfet så langt. Submarineren har perfekt størrelse (for å sitere Krille i en annen tråd), og sitter meget pent på armen.
Derimot en helgull med lenke kan bli mye;) Når jeg plutselig får øye på noe gult og blankt i øyekroken må jeg se etter hva i all verden som sitter på dette håndleddet.

Det ser virkelig ikke bra ut - og samtidig så utrolig bra ut på samme tid:)
Det er helt utrolig vulgært, drøyt, alt for mye, helt sjukt og på samme tid jæææævlig fett! Jeg har sykt lyst til å prøve den, fikle med den og bare sjekke hvordan jeg tar meg ut i den der!

Jeg er for øvrig enig med Anders at rett antrekk til den klokka ikke nødvendigvis er dress, men heller jeans, gjerne hullete, og t-skjorte, sommerbrune armer med lærlisser á la Morten Harket rundt håndleddet og kule sandaler. Legg til fete solbriller og du er kongen på hvilken som helst haug :)
 
.....men nå er jeg på nippet til å mene at den er en av de mest perfekte som kommer fra det huset.

Der er jeg helt enig med deg. Hvit Explorer II er absolutt en av mine Rolex-favoritter. Jeg var i ferd med å kjøpe en da jeg oppdaget at det på hele innsiden av bezelen er gravert inn Rolex omtrent 17 ganger. Det var turn-off for meg, jeg ville foretrukket en Rolex som bare jeg visste var en Rolex fremfor en som skriker det ut på denne måten. Så nå er jeg halvhjertet på utkikk etter en eldre modell uten disse graveringene (slik som din).

Selv kjører jeg Chronostop i dag og lurer alvorlig på om jeg skal trekke tilbake salgsposten på denne:
P1010361.jpg