Dagens klokke

Rolex Cosmograph Daytona i dag.

Rolex3.jpg
 
Dagens nyankomne. Etter at jeg ga slipp på min 2254 har savnet etter dette klassiske designet vært stort. Nå er den tilbake i nyere og lettere utgave.

IMG_0332.jpg
 
..Etter at jeg ga slipp på min 2254 har savnet etter dette klassiske designet vært stort...

Nydelig titan-seamaster du har der, kasmir. Du kan trøste deg med at din eks får masse armtid hos meg, senest i helgen på jakt i storslått natur i Jotunheimen med nydelig vær, fersk, men flink bikkje og fem ryper i sekken. Livet blir ikke så mye bedre enn det. (Beklager at bildet er et par dager gammelt - det er befriende fritt for dekning i jaktområdet:)).

P1010343.jpg
 
Gratulerer med bra jakt, morini!
Kjenner jeg er litt misunnelig. Med tre småttiser er det vanskelig å få grini seg til noen dager med hagla på skulderen.

Men la det gjerne hagle inn bilder med jakt motiver, så går det an å drømme litt...:mrgreen:

19e2b6f2.jpg
 
Idag har jeg hatt denne på armen en liten times tid, herregud for et fantastisk maskineri.

4bbd7330.jpg

(Nei, den er ikke min)
 
Den er så sinnsykt fin, ble ikke noe værre når jeg hadde den på armen.

Gleden av å trekke opp et ur og se power indicator´n bevege seg oppover på skalaen var ubeskrivelig.
 
...ehh, hvordan har man en sånn klokke på armen en liten times tid uten at det er ens egen ? den oppskriften vil jeg gjerne ha...SINNSYKT fet klokke...:)