Dagens klokke

@Auto: Det er en '84 911 Carrera 3.2 i den for årstallet sjeldent edruelige fargekombinasjonen Antrazit metallic / sort skinn. Den er heldigvis heller ikke ombygd til å se ut som en nyere modell, eller Turbo-breddet, spoilerbefengt eller noe annet. Bare ren 911 form i sin siste utgave. Selvfølgelig skulle jeg gjerne hatt en pre-74 modell uten impact bumpers, men da hadde jeg ikke turt å bruke den til jobbpendling i regnvær.

Tøff Sinn, forresten!
 
9ff74e64.jpg

Førti, feit og ferdig?? Førtiårskrisen har materialisert seg i overdreven treningsiver!:cool:
Også må intervallene times med skikkekig og robust instrument...:cool:
 
MilSub til intervalltrening? Altfor omtrentlig, Frodo...:D
Det var nesten i overkant slemt med den suverene Daytonaen!
Har forresten fått ny favoritt til Geneve kjøpet mitt; fetteren - Tudor Heritage Chrono.
Holder det for timing?:cool:
 
På vei til jobb

bilde-1.jpg


Og eller må jeg si det var veldig hyggelig å møte noen av dere på NURK i går. Sliter litt med hvem er hvem enda;)

Jon
 
f94d0a11.jpg

Dere NURK gutter må gi litt lenger varsel. Hadde skikkelig lyst til å være med i går, men med tre små kreves litt planlegging...

Vespa JonL! Helt konge!:cool:

Vintage Datejust i dag!:cool:
 
Dere NURK gutter må gi litt lenger varsel. Hadde skikkelig lyst til å være med i går, men med tre små kreves litt planlegging...
Send en mail til NURK-sjef Dag Braanaas på braanaas alfakrøll gmail dått kåm og be om å bli satt på NURK-lista, da får du mail om når og hvor i god tid før det smeller. Ta deg en tur en dag, det er hyggelig, uformelt og sosialt og jeg vet om mange som gjerne vil tafse litt på Milsuben din:)

Det er av og til foredrag eller spesielle aktiviteter, og det er ofte litt småtteri til salgs. Og det er helt all right å glo hverandre på håndleddene, og ingen grunn til å bli overrasket om noen plutselig napper litt i uret ditt.....
 
Send en mail til NURK-sjef Dag Braanaas på braanaas alfakrøll gmail dått kåm og be om å bli satt på NURK-lista, da får du mail om når og hvor i god tid før det smeller. Ta deg en tur en dag, det er hyggelig, uformelt og sosialt og jeg vet om mange som gjerne vil tafse litt på Milsuben din:)

Det er av og til foredrag eller spesielle aktiviteter, og det er ofte litt småtteri til salgs. Og det er helt all right å glo hverandre på håndleddene, og ingen grunn til å bli overrasket om noen plutselig napper litt i uret ditt.....

Ok! Skal sende han mail!:D
 
Jeg har sagt det flere ganger tidligere - den klokken er det peneste jeg har sett fra Breitling noengang.

5513 og Natorem i kenguruskinn på mitt håndledd idag:

P1000402.jpg
 
Jeg har en bror som nå muligens har tatt sine første små skritt inn i klokkeverdenen. Han har i alle fall kjøpt seg to mekaniske Seikoer, som ankom i dag. Klokkene er like, men forskjellig farge. Han påstår selv at han skal velge den han liker best og selge den andre. Så om du ser monn i en av dem, send meg en PM så formidler jeg kontakt. Er han noe i nærheten av lik sin bror, er det bare å glemme, da blir ingen av dem solgt :)

Vi grillet i parken, klokkene var med, jeg måtte selvsagt tafse, prøve på samt ta noen bilder:

DSC00257.jpg


DSC00258.jpg


DSC00261.jpg