Ny Seamaster 2254. Hadde ønsket kjøpt-innlegg her på sidene, men sjekket også med urmakere, selv om modellen gikk ut for et par år siden. Klarte å få tak i denne via Protid-forhandlernettet for noen dager siden, antar at det er en av de aller siste å få tak i via AD i Norge.
![]()
Hmm. Jeg begynte dagen med en sub på håndleddet, men leverte den til service og var urutinert nok til ikke å ta med en ekstra. For første gang siden jeg begynte på barneskolen er jeg uten klokke på håndleddet. Hvordan skal jeg nå vite når det er på tide å gå hjem?
![]()
I dag har jeg tatt frem en som skiller seg litt ut fra de fleste på forumet her med bare 34mm
![]()
Seamaster Calendar cal355 fra 1955
Jon
Ny Seamaster 2254. Hadde ønsket kjøpt-innlegg her på sidene, men sjekket også med urmakere, selv om modellen gikk ut for et par år siden. Klarte å få tak i denne via Protid-forhandlernettet for noen dager siden, antar at det er en av de aller siste å få tak i via AD i Norge.
![]()
Skjelden å se med original krone, kul klokke![]()
Takk. Tok over ett år å finne en orginal Calendar med dato på kl 6. Fant den på ebay for noen år siden. Med kun ett bilde, men alt så helt orginalt ut.
![]()
Service hos min favoritturmaker på gamle Omega i Stockholm
![]()
![]()
Nydelig gammelt "bumper"urverk
![]()
Er godt fornøyd med resultatet
![]()
Jon
Hentet dette beistet på postkontoret idag. 47mm er stooooooort!
Tøft! Kommer det en review og mer bilder?
deBalzac: Dagens klokke i tegnet versjon, eller er det Photoshop-fiksing på gang?