Dagens klokke

Bentley GT på gummi

11062010230-1.jpg
 
c761a3ba.jpg

Begynte dagen med Milsub. Switchet så til denne og har nå byttet til IWC...:mrgreen:
Helt normalt...:mrgreen:
Forøvrig elsker jeg denne tråden!:cool:
Bestilte i går Helson Shark Diver Blue. Valgte Miyota for forandringens skyld.
Også jobber jeg hardt med Geneve kjøpet etter sommeren. Beinhardt...
 
GO navigator vs labrador retriver

da jeg ikke klarer å få fruen nevneverdig tent på urenes verden prøver jeg med bikkja, med varierende hell.
P1010426.jpg

P1010427.jpg

P1010428.jpg

P1010425.jpg
 
Etter en underholdende første omgang mellom Argentina - Nigeria så snek jeg meg ut for å ta et wristshot :)

Skal ikke se vekk ifra om Argentina tar gullet!


4693501204_c8daf3400e_b.jpg
 
Geniale bilete!:D

Eg har ikkje kamera for tida, men eg har iallefall på meg ein Marathon SAR-D

Slik, men med olivengrøn Maratac zulu istaden for desert tan! Bilete henta frå WUS.
orig.jpg
 
Geniale bilete!:D

Eg har ikkje kamera for tida, men eg har iallefall på meg ein Marathon SAR-D

Slik, men med olivengrøn Maratac zulu istaden for desert tan! Bilete henta frå WUS.
Ikke for å skape dårlig stemning, men jeg quoter fra min første post i denne tråden:
Ny tråd, enkle regler:
- hvilken klokke har du på deg?
- bildet må være tatt i dag! Drit i kvaliteten, mobilkamera er lov (oppfordret t.o.m), bare bildet er dagens.
- post gjerne hver dag, denne tråden skal rulle og komme opp i et par hundre sider før jul!
Bilder må altså være tatt i dag, av den klokka du har på i dag. Noe annet synes jeg blir bare tull og gjenbruk av bilder man har sett før. Litt av poenget med denne tråden er å se hva du har på akkurat nå, ikke et gjenbrukt bilde av noe som ligner.
 
Dagens bilde, 100% i henhold til reglene :D :D (har bare mobilkamera i dag)

- bildet må være tatt i dag! Drit i kvaliteten, mobilkamera er lov (oppfordret t.o.m), bare bildet er dagens.

Image001.jpg
 
Den til høyre for den med stålkasse, litt under den med brun rem og litt til venstre der, der har du den:D

DSC05377.jpg
 
Fint å se noen klokkeinteresserte bikkjer. Min vorsteher interesserer seg kun for Seiko Monster på nato, trolig siden denne lukter skog, rype, skismøring, blod, svette og andre utelukter. Inne er kjedelig.

Dagens er en Omega Seamaster 2254 som jeg har vært på jakt etter lenge. Takk til Kasmir for en god og knirkefri handel! Den har vært på armen min siden den kom i hus for et par uker siden. Så lav rotasjonsfrekvens diskvalifiserer meg vel som seriøs WIS og jeg risikerer vel også å bli kastet ut av forumet, men ærlighet varer lengst.

DSC00152.jpg
 
Ikke for å skape dårlig stemning, men jeg quoter fra min første post i denne tråden:

Bilder må altså være tatt i dag, av den klokka du har på i dag. Noe annet synes jeg blir bare tull og gjenbruk av bilder man har sett før. Litt av poenget med denne tråden er å se hva du har på akkurat nå, ikke et gjenbrukt bilde av noe som ligner.

OK;)
Tatt for noen minutter siden

bilde.jpg


Jon
 
Fint å se noen klokkeinteresserte bikkjer. Min vorsteher interesserer seg kun for Seiko Monster på nato, trolig siden denne lukter skog, rype, skismøring, blod, svette og andre utelukter. Inne er kjedelig.

Dagens er en Omega Seamaster 2254 som jeg har vært på jakt etter lenge. Takk til Kasmir for en god og knirkefri handel! Den har vært på armen min siden den kom i hus for et par uker siden. Så lav rotasjonsfrekvens diskvalifiserer meg vel som seriøs WIS og jeg risikerer vel også å bli kastet ut av forumet, men ærlighet varer lengst.

DSC00152.jpg

Tøft bilde! Grattis med nytt ur, ser bra ut! Tør jeg spørre hvilken type Porsche du ratter der?

Sinn på Zulu idag!
7d8df269.jpg