Dagens kjøpetips

Noen som har listen på Omega? Et par POer på bildet over her. 39.5 ser det ut som den ene?
Chronoen er også digg....

IMG_5970.jpeg
IMG_5971.jpeg

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone og Maz19
Det er bra at noen AD har slike salg. De trenger å kapitalisere litt noen ganger. Vi klokkegale får utløst litt glede. Det er for mye «venteliste» og VIP for å kjøpe den ene og den andre de siste årene. Noen storsalg var normalt i gamle dager. Velkommen tilbake.

Gikk som varmt hvetebrød! Kanskje ikke så rart. Skikkelig kupp. Kanskje noe av det råeste jeg har sett på svært lenge😮

Skulle gjerne hatt gullvarianten - med endeløs sort skive. Vanvittig pen🤩 …. og veldig bra kjøp. Likevel litt for mye penger å bruke på klokke for min del.
Var det 40% på Infinityen?

Halvparten av Speedmasterne med villedende over 400K og på rabatt. Skulle bare mangle. I utgangspunktet galskap med slike priser villedende.

Ja… ganske høye veil.priser. Vanlige i stål stod oppført med veil. pris 189.000kr, og gull tror jeg kostet mitt på 600-tallet.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: hanse
Selv med rabattene, er det hint av usmaklighet i klokkeindustrien fra de etablerte merkene. Synd. "Hvis ikke design og det mekaniske kan stå på egne ben, skal i alle fall prisen gjøre det…".

Jeg minnes innlegget til @kvasbo for noen uker siden, og sier det samme som ham: "Fuck'em."

Redigert:
Selv med rabattene, er det hint av usmaklighet i klokkeindustrien fra de etablerte merkene. Synd. "Hvis ikke design og det mekaniske kan stå på egne ben, skal i alle fall prisen gjøre det…".

Litt usikker på hva du mener her. Mener du at den er overpriset? Ser man bort fra at de fleste luksusklokker er overpriset vil jeg påstå at den ikke skiller seg ut i negativ forstand.

Redigert:
Litt usikker på hva du mener her. Mener du at GP Laureato er overpriset? Ser man bort fra at de fleste luksusklokker er overpriset vil jeg påstå at GP Laureato ikke skiller seg ut i negativ forstand.
Ikke rettet til GP spesielt, men klokkeindustrien generelt.

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone