Dagens kjøpetips

Kan hverken uttale meg om pris eller selger, men for en FANTASTISK klokke:
Omega Seamaster Planet Ocean Rosegull/alligator-rem - FINN Torget

Enig, nydelige bilder var det óg!

13_613216584.jpg


13_545290567.jpg
 

Så den akkurat selv. Er vel for godt til å være sant..
Med mindre det igjen blir lagt opp til budrunde på finn. Klokken ser jo i grunnen fin ut!
Noen eksperter som kan spotte noen fake signs?

Selger har nå fjernet prisen(Tidliger 10k). Sendte han en mail hvor jeg spurte om vi kunne møtes på AD for en evt handel. Og om at den kom med boks å papirer. Her er svaret(Ordrett): "d har jeg ikke tid til, jeg jobber"

Sjekket han opp på face også, med bildet av typen å den kommentaren har jeg gjort opp min mening :cool:
 
Selger har nå fjernet prisen(Tidliger 10k). Sendte han en mail hvor jeg spurte om vi kunne møtes på AD for en evt handel. Og om at den kom med boks å papirer. Her er svaret(Ordrett): "d har jeg ikke tid til, jeg jobber"

Sjekket han opp på face også, med bildet av typen å den kommentaren har jeg gjort opp min mening :cool:

Er det ikke bare å bruke Finns betalingsgaranti og sjekke klokken etter du har fått den?

Edit: Dersom man i hele tatt gidder å bruke tid på d...
 
Redigert:
Er det ikke bare å bruke Finns betalingsgaranti og sjekke klokken etter du har fått den?

Jo det er vell en mulighet, men jeg er ganske sikker i min sak så det ville ha vært å lånt vekk pengene mine til finn i en lengre periode for så å styre med papirarbeid osv for å få de tilbake :)
 

Sendte han mail litt frem og tilbake, fikk i svar: "Du må overføre penger direkte til kontoen min, gi meg din adresse, så sender jeg."

Selvfølgerlig _er_ sjangsen der for at du kan gjøre ett super-kupp, men etter diverse svar og sjekket opp personen via facebook så tror jeg at jeg står over.

ser foressten at han selger en macbook også, jeg tror han nok er i "pengetrøbbel" eller at både klokken og pcen er "varm" :rolleyes:
 
Sendte han mail litt frem og tilbake, fikk i svar: "Du må overføre penger direkte til kontoen min, gi meg din adresse, så sender jeg."

Selvfølgerlig _er_ sjangsen der for at du kan gjøre ett super-kupp, men etter diverse svar og sjekket opp personen via facebook så tror jeg at jeg står over.

ser foressten at han selger en macbook også, jeg tror han nok er i "pengetrøbbel" eller at både klokken og pcen er "varm" :rolleyes:

Jeg fikk også veldig den følelsen. Det å møtes er sted noen kunne verifisere ektheten på klokka var han ikke med på.

Fikk forøvrig beskjed om at den var solgt nå.
 
Jeg fikk også veldig den følelsen. Det å møtes er sted noen kunne verifisere ektheten på klokka var han ikke med på.

Fikk forøvrig beskjed om at den var solgt nå.

Kunne ikke dy meg med å kontakte ham jeg heller. Han ønsket kontooverføring straks, finns betalingsgaranti ble bare tull og sløsing av tid. :cool::cool:
 
Håper virkelig ikke noen gikk på denne! Men kan fort se at en person tar "kjangsen" 10 000,- er trossalt ikke SÅ mye penger å tape i dag.
 
Sendte han også Mail i dag morges, lurte på om han kunne ringe meg. Han ville heller ikke kaste bort tid på å prate i tlf .. Tydeligvis en busy kar. ;)
Styrer unna denne.
 
Hadde vært artig å sett/hørt om noen virkelig traff spikeren på hodet denne gangen! Tenk om klokken var ekte og fyren faktisk var så desperat?:S
Jaja.... Dette får vel bare "tiden" vise! Hohoho;)
 
Nå er ikke jeg noen Omegakjenner men er ikke 13k veldig billig for en Omega Aqua Terra NZL-32 ?
 
Jau, det er nok ganske så billig.

Vurderer den selv, men dessverre er klokkekontoen rimelig skrapet. Noen må jo plukke den opp snart!