Dagens kjøpetips

jag handlade av han, en blå submariner som han påstog var ekte og original fra fabrikk, så visade det sig att den ikke var det utan att det bara var en sort sub modifiert. så jag tog kontakt med rolf igen och sa att detta inte funkade för mig då jag betalade extra då den var blå. tillslut efter många om och men så fick jag tillbaka mellanskillnaden som en vanligt sub i sort hade kostat så allt löste sig fint, men han er en luring alltså.. =)
 
Redigert av en moderator:
Heritage Chronoen som ligger til salgs her nå, er et kjempekupp i mine øyne :)
Synd at klokkekontoen er bunnskrapt.. :(
 
På tide å ta til vettet noen???
http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/damasko-dc67-ny-pris-10-000-a-18691/
Mye ur for pengene her i mine øyne..
IMG_3954_zpsb373ea1b.jpg


Edit; Fy faen så flott dette uret her. Ferdig med chrono selv og 44 blir for stort for meg men her må noen kjenne sin besøkelsestid! Ultimat toolchrono..
 
Redigert:
Hei,

Trenger litt råd og hjelp om pris på en klokke her. Fått veldig lyst på en AP 15300 av nyere årgang og når jeg söker litt her på kjöp og salg ser jeg at de har gått for ca 50-60k alt fra 2006 og 2010 sånn ca.

Er det der fine eksemplarer bör ligge? Ser at det ligger en ute nå for 79k SEK og det virker hinsides dyrt? (ikke mening at disse selger for all del). Ser at det er nesten splitt nye 15400 fra 2012 ute for rundt 80k.

Da kronekursen har falt en del i det siste er det ikke like attraktivt med NOK vs SEK eller annen valuta.

Hva synes dere jeg skal gi for en pen 15300 fra ca 2010?
 
@RobinBC I USA ligger en 15300 fra $11.000 til $12.000.
Det blir ferdig momset inn til Norge ca 85.000kr. Jeg er villig til å gi opptil dette;)
Jeg er under inntrykk av at de 15300'ene som har blitt solgt her tidligere har gått relativt billig.
 
Redigert av en moderator:
På finn ligger det en PO til 8000 kr. Det må jo være noe muffins? :eek:
EDIT:
Ooog det var det: "Dette er en høy kvalitet kopi." Iflg selger...

Styr unna!
 
Redigert:
Jeg mener ca 65-70k for en fin AP15300 fra 2010. Eller en nyservet fra tidligere bør ligge i ca samme leiet. Imo
 
Hei,

Trenger litt råd og hjelp om pris på en klokke her. Fått veldig lyst på en AP 15300 av nyere årgang og når jeg söker litt her på kjöp og salg ser jeg at de har gått for ca 50-60k alt fra 2006 og 2010 sånn ca.

Er det der fine eksemplarer bör ligge? Ser at det ligger en ute nå for 79k SEK og det virker hinsides dyrt? (ikke mening at disse selger for all del). Ser at det er nesten splitt nye 15400 fra 2012 ute for rundt 80k.

Da kronekursen har falt en del i det siste er det ikke like attraktivt med NOK vs SEK eller annen valuta.

Hva synes dere jeg skal gi for en pen 15300 fra ca 2010?

Klokkemennesker svinger som valutakursen. Klokken er verdt det noen er villig til å betale for den :)

Også er det noen som legger en viss standard. Og nå er enkelte modeller vanskelig å få tak, samtidig med høy etterspørsel = økte priser... Er vel egentlig sånn med alt.

Hva ting har gått er er for meg egentlig bare en irriterende faktor å kjenne til.

Min mening og erfaring.
 
Om noen kjenner til personen eller holder til i Fredrikstad og kan tenke seg og ordne en deal for meg så tas all hjelp i mot med stor takk:)
 
Her blir det vel en klassisk budrunde igjen, komplett 16613 med SEL lenke for 28.5k. Her er det vel iallfall en sunnmøring til her inne som gjerne setter seg på trå-sykkel fra Bergen for å kuppe denne;)

AW:)