Dagens kjøpetips

Jeg synes Tudor Prince Tiger chronoen (gul) til @HadronCollider begynner å bli farlig fristende, nyservet som den også er. Skulle dog gjerne hatt lenke. Men det kan man sikkert skaffe på interwebzen. Den blir for meg too much på gult skinn, men på en sort Nato må da det bli knall :D

(ville gjerne sett et bilde (altså wrist shot) av den på sort nato, om du gidder) :cool:

Jeg skulle meget gjerne ha hjulpet deg med akkurat det, men jeg er adskilt fra den gule akkurat nå. Videre kan jeg også informere om at jeg har vært på Bjerke på Paleet og forespurt om hjelp til å anskaffe enten en ny, gul skinnrem eller en Tudor Jubilee-lenke (som jeg har på min 79280P). Damen sa hun skulle undersøke også skulle hun ringe - men jeg har ikke hørt noe som helst fra henne..
 
Redigert av en moderator:
Hvordan finner dere ut hvis/at det er en quartz? @Skarevara @slip
Gjorde en aldri så liten google-raid uten hell.
2252.50 kan jeg avferde på savn av lume-masse høyre for datovindu.
Men quartz - automatisk ser som jeg sett det klin like ut på Dial?

:: EDIT ::

Savner "CHRONOMETER"-tekst

@adamskater - quartz-versjonen har datovinduet lenger inne mot midten i forhold til sin automatic motpart. På min 2254.50 går klokken 3-markøren kant i kant med minuttmarkørene over og under, i motsetning til 2264 der datovinduet står nærmere midten.

Her er en fin sammenligning - bond-skive men verkene er jo de samme.

Men som du sier, greia er jo å se etter om det står "CHRONOMETER" på skiva, men det hjelper lite når annonsør bruker feil illustrasjonsbilde :)
 
Redigert av en moderator:

Var tidigt ute och i dialog med "säljaren". Blev enig om att skicka klocka via Blocketpaket, säkert för köparen och säkert för säljaren. Fick mail från honom, ett mail helt likt som andra "Blocketmail" jag har fått, men blev misstänksam när jag blev ombedd att sätta in pengar på konto. Skickade således vidare mailet till Blocket där jag fick bekräftat att det var försök till bedrägeri.

Har varit i dialog med Blocket och polisen, men de kan inte göra något. Hade jag satt över pengar så hade de varit förlorade och "säljaren" gått fri. Det är synd att sådana personer ska förstöra andrahandsmarknaden för klockor.
 
Jepp, men dog forståelig fra selgere side.:)

Absolutt, ble jo lagt ut alt for lavt.. Har lagt inn bud selv. Siste jeg hørte var 27k. Sagt jeg kan gå over det men har bedt han sende meg bilde av boks, papirer/sertifikat og klokke med f.eks dagens avis hvis jeg skal kjøpe usett.

Ikke hørt noe mer. Nå er annonsen slettet... "Too good to be true" :confused
 
Noen som er kjent med Rolex Cellini, og kan si om dette er et godt kjøp eller ikke?
Stemmer det at denne kun er 32mm? Sendte Mail til selger i går men ikke fått svar enda..

Rolex Cellini - FINN.no mobil

Er ikke kjent, men etter å ha sett en drøss av de solgt på Bukta så må jeg si dette er en dårlig pris. Men for all del, kan være noe ekstra ordinært med denne eller noe jeg har oversett. Men synes de går langt billigere somregel.