Dagens kjøpetips

Bloggen det linkes til tilhører et forum-medlem.
Jeg kunne lett tenkt meg en slik, men 4200£ tror
jeg ikke jeg er villig til å bla opp;)
 
Jeg mener å huske at JarlFr solgte denne ja. Han kan sikkert bekrefte det selv. Prisen er vel litt stiv ja :eek:
 
Dagens drwatch.se :eek: :D

Scroll litt ned.

Voila :D

853_1.jpg


Ok, så det var kanskje ikke helt dette denne tråden var tiltenkt :D But still, whoaa! Knappe 200k norske inkl moms ... Det er mye penger for en liten sportsklokke med et ikke altfor spennende verk. Men likevel. Whoaa!

Kan ikke noen kjøpe denne 'a?
 

Fin, og jeg kunne godt tenkt meg en slik, men jeg har lest et sted at man skal være forsiktig med de som har rund O i Seiko-logoen. Det kan være et tegn på at skiva er byttet ut (med en uoriginal skive). O-en skal nemlig være oval. Når jeg søker på bilder av denne klokken ser jeg at mange har ovale o-er, mens denne er rund ...
Kjenner du til dette, tilfeldigvis?
 
Fin, og jeg kunne godt tenkt meg en slik, men jeg har lest et sted at man skal være forsiktig med de som har rund O i Seiko-logoen. Det kan være et tegn på at skiva er byttet ut (med en uoriginal skive). O-en skal nemlig være oval. Når jeg søker på bilder av denne klokken ser jeg at mange har ovale o-er, mens denne er rund ...
Kjenner du til dette, tilfeldigvis?

Jeg har kjøpt et par klokker av selger tidligere (en Seiko og en Citizen), og de så pene ut, men den grundige servicen de skrøyt av varte ikke så veldig lenge. Den ene var timet og nøyaktig i følge dem, men sakket ca. 30 minutter om dagen etter fire uker.

De klarte også å sende klokkene hver for seg uten tolldeklarasjon (selv om jeg spesifikt ba dem sende dem sammen, med tolldeklarasjon) med det resultat at begge pakkene ble åpnet, og siden begge pakkene inneholdt samme faktura på totalbeløpet, så måtte jeg betale dobbelt mva - Dette kunne jeg riktig nok ha ordnet opp i selv og visstnok fått igjen det ene beløpet (utenom Postens utleggsgebyr som jo ikke er så helt lite heller), men jeg klarte naturligvis ikke å få ut fingeren og klage tidsnok.

Når det gjelder den klokken der, så er jeg ganske sikker på at den har fått ny skive. Lumen er i hvert fall kjempebra hvis den er fra 1977.