Favoritt TV-Serier... Topp 3

Av gamle, for tidlig avsluttede, favoritter seiler nok Twin Peaks, Firefly og Jericho opp som topp 3.
Venter fortsatt på innvilgning av søknad om utvidet døgn, slik at jeg får tid til å se The Wire, og Sopranos :p

Åh ja! Twin Peaks er bra greier. Har bare sett sesong 1 av Jericho, og det var bra. Har du sett sesong 2? Er den verdt å se?
 
Åh ja! Twin Peaks er bra greier. Har bare sett sesong 1 av Jericho, og det var bra. Har du sett sesong 2? Er den verdt å se?

Twin Peaks er fantastisk! Setting, musikk, karakterer, foto... Alt klaffer :)
Er verdt å se sesong 2 av Jericho etter min mening, kul fortsettelse og litt avslutning.
 
Mine topp tre for øyeblikket må være:

Breaking Bad
Sons of Anarchy
Mad Men

I tillegg gliser jeg godt av Modern Family, serien hvor Bundy er bestefar. Nye Homeland viser også potensiale!
 
Vill bare slå et slag for den beste Tv serien jeg har sett i år.

Person of Interest, har vel ikke kommet på TV enda, men det finnes vel andre måter å få sett det på! :D
Ny serie som startet i år!! Blir bedre og bedre for hver episode! :D
[video=youtube;bCM14jNOYcQ]http://www.youtube.com/watch?v=bCM14jNOYcQ[/video]
 
Hei, litt om de nye som har startet i USA.

Sønnen til naboen har satt en box under tv'en vår som han legger inn serier på, Jagland/Nobel helgen starter jeg et race og tittet gjennom og de fleste var 2 minutter nok til å si nei.

2 favoritter som henger igjen fra årets 2011 sesogn:

Hart Of Dixie
http://www.tvrage.com/Hart_Of_Dixie
"Feelgood" serie om en NY lege som flytter til en rolig by i sørstatene. Koselige intriger og mye flott å se på, for alle!

Unforgettable
http://www.tvrage.com/Unforgettable
Standard politiserie hvor hovedpersonen aldri glemmer noe, som er nyttig. Hun er smellvakker og er en av de som virkelig kler bare armer og det utnyttes. Hekta på enkel underholdning.


Ellers er jo The Big Bang Theory http://www.tvrage.com/The_Big_Bang_Theory heldigvis i gang igjen med 4. sesongen. I sesongåpningen fikk jeg flashback til påsken 1985 når Penny og Rajesh har "coitus". :oops::oops::oops:

Vill bare slå et slag for den beste Tv serien jeg har sett i år.

Person of Interest, har vel ikke kommet på TV enda, men det finnes vel andre måter å få sett det på! :D

Er helt enig der, prøver jeg meg på en forklaring vil ikke folk forstå, men 15 minutter inn i piloten var jeg hekta.

The Playboy Club har potensiale.. Serien utspiller seg fra den tiden Heff var ung og The Playboy Club var det hotteste av det hotte i byn!

Jeg tittet også på den, flott og se piker som ikke er radmamgre og kledd i koselige klær, men den holdt vel bare 2 eller 3 episoder før den ble kansellert.

Irriterende at Boardwalk Empire ikke finnes i iTunes. Har bevisst ungått å se noe som helst på tv fordi maraton av en gylden serie er hellig.

Noen som vet når vi kan forvente å se den på blue ray/dvd?

Synes at sesong 2 er en nedtur, dessverre. Det har blitt flere karakterer/intriger, men kanskje jeg bare ikke var gira nok.
 
Person of Interest ser helt greit ut, sett 4 episoder nå og synes det er helt ok underholdning, men harry-barometeret tok kvelden etter få minutter. Får litt sånn Dexter møter Batman møter CSI følelse.
 
Person of Interest ser helt greit ut, sett 4 episoder nå og synes det er helt ok underholdning, men harry-barometeret tok kvelden etter få minutter. Får litt sånn Dexter møter Batman møter CSI følelse.


Blir litt som Dexter ja.. Men jeg sluttet å se på det etter han ble litt myk (etter kona døde).
Mulig det har tatt seg opp igjen men. :)

Men Person of Interest er ikke mykt, enda ihvertfall. Å de virker ganske kalde og kyniske. Det kan vi like!
 
ABC nettverket (Breaking Bad, The Walking Dead) har nå kommet med en ny serie: Hell On Wheels.

Så piloten tidligere denne uken, og likte det jeg så :)
 
Top 3? Ahh for kort liste for meg. Liker nesten alle disse like godt.

Skal prøve.
1. Rome (HBO)
2. Top gear (BBC)
3. Dexter (showtime)
3. Game of Thrones (ja, delt 3. plass) :D

(disse er helt på linje med topp 3 også).
4. South Park
5. Modern Family
 
Nissene over skog og hei synes jeg er helt konge. Faktisk så bra at jeg så 10 episoder i natt og vet nå hvem som vant...

Norsk humor på sitt beste, når du virkelig tror at du er overrasket så overrasker de igjen - og igjen!
 
Jeg fikk dessverre ikke med meg de første episode av Nissene så jeg skal heller kjøpe DVD`n og se hele dritten i romjulen. Gleder meg veldig til å se igjen gjengen fra låven. Jeg var så heldig å være "back-låve" når den første prøveepisoden ble spilt inn. Artig.
 
Begynte å se på Homeland igår. Er nå på episode 5 og jeg anbefaler denne serien på det sterkeste!
 
Begynte å se på Homeland igår. Er nå på episode 5 og jeg anbefaler denne serien på det sterkeste!

VELDIG enig i det ja. Så akkurat sesongavslutningen - 90 minutters episode. Pen avslutning som lader opp til en spennende sesong 2.

Forøvrig var det mye hud i de første episodene - litt synd at de ikke fikk overvåke lenger med en så sprek kone! :p
 
ny episode av Californication er ute.. :O :O

Edit: syk start! :O