Cartier-tråden

40F65F7C-2D8A-413D-9885-6905D53CB601.jpeg
 
Hvordan opplever du denne klokka, skaper solarbeaten mer dybde når du titter ned på den med den sandwitch dial løsningen enn hva den gjør på quartz-versjonen?
Ved tilfeldigheter, ja. Men hvis jeg ønsker å se «høydeforskjellen» så må jeg ofte jobbe med riktig vinkel og lys for å fremprovosere. 99% av tiden vil den oppføre seg som en ordinær skive, og jeg har vanskelig for å tro at noen greier å spotte at dette er en solarbeat. Legger ved noen bilder med lupe for å illustrere:
IMG_2073.jpeg
IMG_2074.jpeg
IMG_2076.jpeg
 
Vet noen om det er en katalog eller oversikt på nett over utvalget med originale remmer til Cartier. Prøvde meg på nettsiden deres men, der så det ikke ut som det fantes en oversikt.
 
Har heller ikke funnet noe slikt, men det hadde vært veldig interessant. Har en mistanke om at det kun er forhandler som har en katalog.
 
Vet noen om det er en katalog eller oversikt på nett over utvalget med originale remmer til Cartier. Prøvde meg på nettsiden deres men, der så det ikke ut som det fantes en oversikt.
De hadde en "strap selector" en stund tilbake, men ser ut til å være borte nå :confused:
 
  • Trist
Reaksjoner: GrimReaper
Når jeg ser på den helt nye med brun sunburst urskive, så er den fin - men det er noe galt med at den ikke er hvit. Tror disse urskivene i "blått", "grønt" og "brunt" fort blir utdatert i forhold til de klassiske hvite.

Eller. hva?

432998251_18426149185053344_5370497177689201821_n.jpg
20240329_095734.jpg

Prøvde meg på en helsort variant nylig. Falt litt for stealth-looken. Vurderer å kjøpe noen litt spreke remmer for å se hvordan det tar seg ut.
Den klassiske hvite er pen, men jeg da ville jeg tatt den helt ut og gått for gull med hvit skive. Den er vanvittig lekker.