Cartier-tråden

Takker for svar! Har veldig lyst på en medium selv. Det eneste som bekymrer meg er videoer på YT hvor de viser hvordan ripemagnet den er. Selvsagt skal klokkene brukes, noe som jeg også er tilhenger av. Får vente å se om det kommer noen gode kjøp på brukten etter hvert.
D5A4BF3E-C21F-483A-8019-D07BF62964B9.jpeg

Slik så min ut etter et halvt år i mitt eie.
Kanskje jeg kjøper den tilbake på et tidspunkt, men liker også den nye med blå bezel.

edit: sollys er det verste scenarioet.
 
Redigert:
Takker for svar! Har veldig lyst på en medium selv. Det eneste som bekymrer meg er videoer på YT hvor de viser hvordan ripemagnet den er. Selvsagt skal klokkene brukes, noe som jeg også er tilhenger av. Får vente å se om det kommer noen gode kjøp på brukten etter hvert.

Det er en ripemagnet, ja. Du må nesten gå en runde med deg selv om du er komfortabel med det eller ikke. Jeg har dog lite problemer med det. Klokken er veldig pen, for all del, men i min øyne så er det en sportsklokke mer enn det er en pen/dress-klokke. Jeg er veldig komfortabel med at den blir brukt og viser det. Jeg har hatt min i et år ca, og den har blitt en åpenbar keeper og liker egentlig tanken på at den om mange år er litt sliten og ripete.

Det sagt, i det daglige ser jeg ennå ikke mye til ripene. Det er såpass mye glans i bezel at det ofte blender de ut.

edit:
Nyeste bilde, ca en mnd siden. Det ER riper der, men synes ikke veldig
AA272BCA-F9D5-4DAD-9567-4A2E8001F106.jpeg
 
Fører Bjerke Solarbeat i Norge?

Inne på Cartiers hjemmeside får man se Solarbeat helt til man velger levering til Norge, da blir alternativet borte.
Bor du i Irland derimot kan du bestille.
 
Fører Bjerke Solarbeat i Norge?

Inne på Cartiers hjemmeside får man se Solarbeat helt til man velger levering til Norge, da blir alternativet borte.
Bor du i Irland derimot kan du bestille.
De kjører hvert fall reklame for den....
Skjermbilde (51).jpg
 
Jepp, her og.. men selve modellen mangler. Til og med søk på SolarBeat på siden deres gir null treff. Veldig snodig!
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
Jeg sendte en E-post til de for ca ett år siden, da lå den ikke på nett og de kunne ikke si noe om leveringstid. Litt rart at de enda ikke har ordnet alt rundt en så kul nykommer :oops:
 
Bildene dine gjør at jeg ikke akkurat får mindre lyst på en Santos, @Loevhagen :)

Vurderte du i det hele tatt L utgaven?
Takk. Ja, jeg vurderte L-utgaven. Grunnen til at jeg valgte M er rett og slett at jeg synes designetoset til Cartiermodellen her er ment å være M. Satt litt inne å tørre å kjøpe en såpass "liten" klokke, men tvilen forsvant når den kom på armen. Så er det jo slik at litt variasjon i samlingen er artig, så alle klokkene må ikke være like store.
 
  • Liker
Reaksjoner: KentOve
L er i mine øyne en bola utgave av et perfekt design som M har. Blir litt som Offshore hos AP. Kan være kult, men originale proporsjonene vil alltid være best! Valgte derfor også M selv :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: Ralph