Cartier-tråden


Min Cartier-drøm: Tank a Guichet

21_001.jpg
 
Når kommer disse Must modellene til Norge i Rød, Grønn og Blå? Finnes ikke på Bjerke sine nettsider
Jeg har lurt på det samme. Spurte sist jeg var innom, og tydeligvis har de solgt alle de fikk. Selger sa at en kjøpte en av hver farge.
Selger sa vel også at de var limited, men det har jeg ikke lest det noe annet sted :unsure:. Fyr av gårde en mail så får du sikkert svar (og del gjerne her).
Dette høres ikke rett ut, så var muligens litt feilkommunikasjon.
 
  • Liker
Reaksjoner: Andreasvikan
Bjerke har fått inn disse nå, ta deg en tur innom Nedre Slottsgate.
Kom inn i Juli og ble revet bort. Grønn eller blå tok litt lengre tid enn de andre, men alt forsvant. Blant Cartier samlere var disse ganske ettertraktet grunnet design, pris og ikke minst limitert. Bjerke hadde inne et par når det ellers ble støvsugd i Europa.
 
  • Liker
Reaksjoner: Andreasvikan og kire
Kom inn i Juli og ble revet bort. Grønn eller blå tok litt lengre tid enn de andre, men alt forsvant. Blant Cartier samlere var disse ganske ettertraktet grunnet design, pris og ikke minst limitert. Bjerke hadde inne et par når det ellers ble støvsugd i Europa.
Takk. Da var det rett jeg jeg fikk høre. De har kommet kraftig ned i pris på eg. c24 så hypen har gitt litt slipp.