Tannkrem II
Funker supert på mine gamle date og datejust med plexi !!
Du kan bruke tannkrem også
Funker supert på mine gamle date og datejust med plexi !!
Du kan bruke tannkrem også
Kanskje litt overkill, men her er en guide fra eHow.
Scotch Brite hører jeg bare fortalt at "man drar bare noen ganger over lenkelåsen så er den helt fri fra hairlines"
Skulle gjerne hørt mer grundig om dette![]()
Noen som har en guide på hvordan man børster opp igjen? Bare å ta det pent og i samme retning som børstingen går fra før?
Har også sett litt på klokker på ebay, og ser at de fleste er skitne på delen hvor tallene er (kom ikke på hva det het).
Er dette vanskelig å fjerne?
Eller noen som har tips til den slags?![]()
Har også sett litt på klokker på ebay, og ser at de fleste er skitne på delen hvor tallene er (kom ikke på hva det het).
Er dette vanskelig å fjerne?
Eller noen som har tips til den slags?![]()
Her er en bra tråd om det![]()
Vet ikke om noen spesiell væske, men vil tro at resultatet er forbløffende likverdig med en god "husmorsblanding".Hører folk sier de bruker oppvaskmiddel og salmiakk osv, men vet du hvor man kan få kjøpt noe ferdigprodukt til denne typen bruk?
Vet ikke om noen spesiell væske, men vil tro at resultatet er forbløffende likverdig med en god "husmorsblanding".
Det er jo, trolig, ikke rare sakene du skal vaske vekk - litt hår, hud, fett og støv/grus - for å gå inn på detaljer.
Sønnen min på snart 8 år har en Casio med plastglass foran som han har fått noen seriøse riper i.. hehe
(Dette er vell å forvente når det er "Beatern" hans, og han bruker den på skole, svømming, gymmen osv.. sover til og med med den).
Er det noe jeg kan pusse den med for å få de bort? Så noen skrev noe om noe som fungerte på Plexi glass?
![]()